Nov se film snema partizanski,
niso Dražgoše in ni poleti,
drug sovrag nastopa v njem zakleti
in scenarij filma je predlanski.
Maribor je v filmu okupiran,
vsepovsod ustaške prireditve,
Klamfer je junak osvoboditve,
film pa res mastno financiran.
Thompsona, igralca iz tujine,
producenti tokrat ga najeli,
s Titom snemati takoj začeli,
cene zrasle filmu so v višine.
Richard Burton do kolen ne seže
Titovi tej filmski pojavi,
Thompson je obraz edini pravi,
kakor Orson Welles vratove reže.
Ni nobene scene več brez Tita,
ta preganjal v filmu bo ustaše,
vse dogaja se tako, po naše,
zgodba dogodkóvno je nabita.
S Titom strelja v filmu se iz turna,
turn še kot paravan mu služi,
s Thompsonom se v glavni sceni druži,
scena je koncertna in večurna.
V filmu dosti prave je golote,
sproti jo scenarij nam razkriva,
Titov glas iz turna ko poziva
v boj za vseh perverznosti vrednote.
In na koncu se razkrije stanje,
ki scenarij ga ne predvideva,
da se vsa ta borčevska zadeva
je sprevrgla v Tita mokre sanje.