Dve pomembnejši avstralski časopisni hiši sta odpovedali pogodbo z agencijo, ki je pred avstralskimi parlamentarnimi volitvami napačno napovedala končen rezultat. Zmagal je namreč konservativec Scott Morrison, ki ga javnomnenjske ankete – podobno kot v ZDA – niso zaznale kot zmagovalca.
Da so agencije, ki naj bi merile javno mnenje in napovedale pravilen rezultat pred volitvami le še sredstvo manipulacij, dokazuje tudi zadnji primer iz Avstralije, kjer so 18. maja imeli parlamentarne volitve.
Dva izmed najbolj vplivnih avstralskih medijev, The Sydney Morning Herald in Melbourne Age sta pred volitvami objavila rezultate ankete agencije Ipsos, katera je pokazala zmago opozicijske laburistične stranke in jih razglašali za zmagovalce volitev.
Mediji odpovedujejo sodelovanje z agencijami, ki ne znajo meriti ljudske volje
Toda po preštetju glasov se je zgodilo to, kar se je v ZDA, kjer so praktično vsi mediji napovedovali zmago Hillary Clinton pred Donaldom Trumpom: zmagali so konservativci Scotta Morrisona, zaradi česar sta oba medija odpovedala sodelovanje z agencijo, saj se na njene ankete ni mogoče več zanašati.
Ko vam bodo slovenski mediji prikazovali ankete, ki jih opravljata Ninamedia in Mediana, vedite, da volitve niso odločene do volilnega dne, ko se preštejejo glasovnice.
C. Š./Nova24TV