Piše: Zavarovalnica Triglav
Po vremenski ujmi, ki je minuli konec tedna pustošila po Sloveniji, je izvajanje rednih poslovnih aktivnosti zavarovalnic izjemnega pomena. Zato bodo v ponedeljek, 14. avgusta 2023, na voljo tudi storitve Zavarovalnice Triglav. Predvsem je pomembno, da se nadaljujejo vsi postopki evidentiranja in ocenjevanja škod. Strankam, ki bodo škodo še prijavile, v zavarovalnici sicer svetujejo, naj to storijo na daljavo.
V ponedeljek, 14. avgusta, bodo odprte poslovalnice Zavarovalnice Triglav na sedežih vseh območnih enot (v Celju, Kranju, Krškem, Kopru, Ljubljani, Mariboru, Novi Gorici, Novem mestu, Murski Soboti, Postojni, Slovenj Gradcu in Trbovljah) ter predstavništva v Medvodah, Domžalah, Kamniku, Litiji, Žalcu, Laškem, Velenju, Mozirju, Škofji Loki, Radovljici, Tržiču in na Ravnah na Koroškem ter Jesenicah. Podrobnejše informacije o lokacijah in odpiralnih časih so na voljo na spletni strani Triglav.si. Po vremenskih ujmah, ki so Slovenijo prizadele v zadnjem obdobju, bodo na ta dan prav tako na terenu tudi vsi razpoložljivi cenilci in drugi sodelavci zavarovalnice, ki popisujejo in ocenjujejo nastalo škodo.
Z oddajo prijav ni potrebno hiteti
Čeprav popis in cenitve škod že vse od minulega konca tedna potekata na območjih, kjer je to varno in mogoče, strankam s prijavo škode v tovrstnih primerih ni potrebno hiteti. Pomembno je, da najprej poskrbijo za svojo varnost. Nato pa lahko škodo na enostaven način prijavijo na daljavo. Na voljo so jim spletna strani Triglav.si, digitalna poslovalnica i.triglav in brezplačna telefonska številka 080 555 555 (prijava škode vsak delovni dan od 8. do 16. ure, splošne informacije do 18. ure). Za pomoč pri oddaji škodnega zahtevka se lahko vedno obrnejo tudi na svojega zastopnika.
S primernimi dokazili bo reševanje škod hitrejše
Reševanje škodnih zahtevkov bo hitrejše, če bodo zavarovanci zagotovili nekatera ključna dokazila, na podlagi katerih lahko zavarovalnica določi temelj za izplačilo in naredi obračun višine zavarovalnine. Ob prijavi škode naj zato stranke posredujejo čim več fotografij poškodb v notranjosti objekta in fotografij poplavljenih, poškodovanih ter uničenih stvari, pa tudi dokumentacijo in seznam poškodovanih stvari. Če je varno in mogoče, naj poškodovane predmete (s)hranijo do prihoda cenilca. Če tovrstnih predmetov zaradi različnih razlogov ob izvajanju postopka cenitve nimajo (bodisi jih niso mogli shraniti bodisi so jih odnesle poplave), pa bodo v zavarovalnici oceno škode pripravili na podlagi seznama poškodovanih predmetov in fotografij.
Podrobnejše informacije o prijavi škod so na voljo