5.3 C
Ljubljana
sobota, 21 decembra, 2024

S ciljano vsebino do zvestih strank: Kako povečati promet na vaši spletni strani?

Piše: C. R. 

V svetu hitrih tehnoloških sprememb se podjetja, če hočejo preživeti, neprestano soočajo z izzivom, kako se z razpoložljivimi sredstvi ločiti od konkurence, sočasno pa ohranjati prepoznavnost in nagovarjati nove stranke.

Spletna stran predstavlja pomembno orodje trženja, njena tehnična dovršenost in vsebinska prepričljivost pa pomemben del širših marketinških aktivnosti. Za uspeh danes ni dovolj samo spletna stran, ampak kakovostna spletna stran. Tako tehnično kot vsebinsko.

Nuja – celostna spletna predstavitev podjetja

Glede na kompleksnost problematike obstajajo različni pristopi izdelave spletne strani. Od zelo preprostih, izvedljivih v nekaj dneh, do kompleksnih, ki zahtevajo več časa in energije.

Pri zasnovi spletne strani je pomembno zavedanje, da le-ta ni izolirano tržno orodje, temveč predstavlja del komunikacijskega spleta podjetja. Predstavlja uporabniški vmesnik med obiskovalcem in »vsebino« podjetja. Je vrh ledene gore oziroma tisti vidni del, prek katerega podjetje prihaja v stik s strankami. Očem nevidni del pa predstavljajo trženjska strategija in vsebine, strukturirane ter sprogramirane v ustreznih vsebinskih sklopih za ustvarjanje optimalne uporabniške izkušnje. Prav ustreznost vsebinske zasnove in oblikovanje ter optimalna programerska rešitev so zato tisti dejavniki, ki dobro spletno stran razlikuje od neustrezne in posledično uspešno podjetje od manj uspešnega.

Poti do večjega spletnega prometa so različne. Povezane so tudi z uporabnostjo vsebine na spletni strani, pri čemer je do hitrih in preprostih rešitev mogoče priti samo na podlagi vprašalnikov. Kompleksnejše rešitve pa zahtevajo poglobljen analitični proces ter izvedbo fokusnih delavnic, kjer se opredelijo strateške odločitve. Na podlagi teh se potem izdela vsebina, čemur sledijo oblikovanje uporabniške izkušnje, izdelava funkcionalnih modelov in testiranja. Šele v zadnji fazi se pristopi k programiranju skladno z zahtevami naročnika.

»SiWeb – Digitalni specialisti« je storitvena znamka slovenskega podjetja Studio Mazzini, d. o. o., ki že več kot 20 let uspešno deluje na področju oblikovanja, marketinga in oblikovanja spletnih strani. Ekipa SiWeb poskrbi, da vaša spletna stran ne bo samo bled digitalni odsev vaše blagovne znamke, temveč učinkovita prodajna platforma. Za razvoj spletnih rešitev po meri uporabljamo širok spekter programskih jezikov in tehnologij, kot so HTML, Laravel, Python in drugi, kar omogoča številne prilagodljive in nadstandardne funkcionalne rešitve.

Specializirani smo za:

  • Spletne strani in trgovine (moderne, funkcionalne in optimizirane spletne strani, ki omogočajo učinkovito uporabniško izkušnjo in povečanje prodaje.
  • Digitalno oglaševanje (učinkovite marketinške kampanje, SEO-optimizacijo, oglaševanje na družbenih omrežjih).
  • AI pogovorni roboti (AI chatbote, ki omogočajo avtomatizirano komunikacijo s strankami 24/7)
  • Konfiguratorji izdelkov (kompleksne konfiguratorje za personalizirajo izdelkov neposredno na spletni strani)

Izredni 10-odstotni popust samo za bralce Demokracije za naročila storitev SiWeb v mesecu oktobru! Akcija velja od 1. do 31. 10. 2024. Več na: SiWeb.si/ceniki

Prenova vizualne identitete in spletne strani podjetja Ekten Krško, d. o. o., je dobila priznanje Dobre prakse za leto 2022 Ministrstva RS za gospodarski razvoj in tehnologijo (vir: Najboljših 22 v letu 2022, Ministrstvo RS za gospodarski razvoj in tehnologijo, 2022)

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine