2.6 C
Ljubljana
četrtek, 19 decembra, 2024

Drugo leto partnerstva Hisense in Paris Saint-Germain s še večjimi ambicijami

Piše: L. B.

Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, pod katerim deluje tudi slovensko podjetje Gorenje, vstopa že v drugo leto globalnega partnerstva s Paris Saint-Germain, ki ima za sabo več kot uspešno sezono na igrišču.

Sestavljena je bila nova močna zasedba, kateri so se pridružili mojstri nogometne igre, Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum in Achraf Hakimi.

Candy Pang, generalna direktorica za globalni marketing pri Hisense, je ob tem povedala: »Veseli nas, da smo vstopili v drugo leto partnerstva z enim najuspešnejših in najhitreje rastočih nogometnih klubov na svetu, Paris Saint-Germain. Po uspešnem prvem letu bomo skupaj s klubom še naprej gradili naše skupne vrednote in utrjevali naše partnerstvo, in sicer z namenom, da bi ustvarili najboljšo izkušnjo gledanja tekem iz domačega naslanjača, tako za Paris Saint-Germain kot za nogometne navdušence. Z navijači, ki se vračajo na stadion Parc de Princes in novo, še močnejšo zasedbo, je pred nami še bolj vznemirljiva sezona.«

Marc Armstrong, glavni direktor za sponzorstva pri Paris Saint-Germain, je dodal: »Prvo leto partnerstva med Hisense in Paris Saint-Germain je bilo nadvse uspešno. Skozi inovativno kampanjo »Podrobnosti ustvarijo razliko« je Hisense s pomočjo naših igralcev gledalcem na zanimiv način predstavil svoje izdelke in značilnosti znamke. Veselimo se, da bomo v prihajajočem letu še utrjevali naše partnerstvo in videli nove Hisensove kampanje.«

Hisense podpira tudi druge velike športne dogodke po svetu, med drugim svetovno prvenstvo v nogometu FIFA 2022, bil pa je tudi ponosni sponzor evropskega nogometnega prvenstva UEFA EURO 2020 in UEFA Finale lige prvakov. Sponzorstvo evropskega nogometnega prvenstva in globalno partnerstvo z enim najprestižnejših nogometnih klubov na svetu pa ima zelo pozitiven vpliv tudi na slovenski trg. Namreč domači uporabniki tako spoznavajo prednosti in dodano vrednost, ki jo prinaša vpetost blagovne znamke Gorenje v globalno prisotno multinacionalko, obenem pa se povečuje tudi njihovo zaupanje v izdelke Hisense.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine