Piše: SloŠolar
V soboto, 23. 3. 2024, je v Kongresnem centru na Brdu pri Kranju potekala 2. mednarodna konferenca Moč digitalnega poučevanja, ki sta jo organizirali založbi Rokus Klett in Modrijan izobraževanje. Osrednja tema strokovnega srečanja je bila umetna inteligenca. Domači in mednarodni strokovnjaki, raziskovalci in inovatorji s področja izobraževanja so podali uvide, kakšen vpliv bo imel razvoj umetne inteligence na šolstvo ter kako pridobiti ustrezne pedagoške kompetence ob hitrem tehnološkem napredku. Posebno pozornost so sodelujoči namenili tudi pomembni aktualni temi – ustvarjanju varnega okolja na družbenih omrežjih za otroke in mladostnike.
V uvodnem nagovoru je Aleš Ojsteršek, vodja Sektorja za razvoj izobraževanja na Ministrstvu za izobraževanje Republike Slovenije, izpostavil, da je prihodnost šolskega prostora v povezovanju. Predstavil je številne projekte, ki jih v okviru akcijskega načrta za digitalno poučevanje izvajajo na ministrstvu. Spomnil je tudi na evropski dokument, v katerem je podan zanimiv podatek iz raziskave iz leta 2020, ki kaže, da v družbah, ki so informacijsko bogatejše, učitelji lahko z izboljšanjem uporabe umetne inteligence na tedenski ravni prihranijo 10 % svojega časa.
Nadaljevanje TUKAJ