9.1 C
Ljubljana
nedelja, 17 novembra, 2024

Turistična ponudba v Jankovićevi Ljubljani: angleški turist na Nebotičniku želel poskusiti tradicionalno slovensko pivo, natakar pa mu je serviral “Komunajzerja”

Poletje v Ljubljani. Turizem zahvaljujoč lepotam Slovenije in vse večji prepoznavnosti države v svetu cveti, zato najbolj priljubljeni slovenski turistični kraji v zadnjih letih rušijo rekorde obiskanosti. Nič drugače ni v prestolnici, ki jo je denimo v letu 2017 obiskalo 841.320 turistov, kar za 14 odstotkov več kot leto dni prej, v letu 2018 pa se je obisk povečal še za dodatnih 8 odstotkov.  Kot je razvidno iz letnega poročila Turizma Ljubljana, tuji obiskovalci predstavljajo praktično 95 odstotkov vseh gostov, domači obiskovalci pa zgolj 5 odstotkov, zato je silno pomembno, kako kvalitetne usluge jim naši turistični delavci in gostinci ponudijo. V gostinstvu velja pravila, da ena zadovoljna stranka prinese tri nove, nezadovoljna pa jih odtegne še 16. Tuji turisti so tisti, ki bodo glas o Sloveniji ponesli v svet, z njim pa vtise o naših krajih, namestitvi, ljudeh, in nenazadnje tradicionalnih jedeh in pijačah. No, pivo Komunajzer zagotovo ne spada mednje.

 

Da na nebotičniku gostom servirajo tudi pivo znamke Komunajzer, smo na našem portalu lani že pisali. No, naš bralec pa nas je pred kratkim opozoril, da se od takrat nič ni spremenilo. Pred dnevi je bil s prijateljico na Nebotičniku, na naši (in jugoslovanski) nekdaj najvišji zgradbi, kjer je po njegovih besedah kar mrgolelo angleških turistov. To sicer ni več nobeno presenečenje, saj med tujimi gosti po podatkih Turizma Ljubljana največ nočitev opravijo Italijani (11 odstotkov), Nemci (7,6 odstotka) in Britanci (7 odstotkov). Naš bralec pravi, da je slišal, kako je Anglež natakarja povprašal, katero tradicionalno domače slovensko pivo mu priporoča, nakar mu je slednji svetoval, naj poskusi »Komunajzerja«. Ker se je angleški turist strinjal, mu je natakar prinesel »Titota«.

Naj spomnimo, omenjeno pivo izdeluje podjetje Komunajzer, d. o. o., iz Novega mesta. Komunajzer se sicer na svoji spletni strani hvali, da je njegovo pivo zgodba majhne kraft pivovarne z velikim srcem, potrošnikom pa ponuja štiri različne okuse piva, vsakega s svojim »provokativnim« imenom. Angleški turisti na Nebotičniku, enemu izmed simbolov Ljubljane in Slovenije, tako lahko izbirajo med Jovanko, Josipom, Brozom in Titom. Tri piva seveda nosijo ime nekdanjega jugoslovanskega diktatorja, ki ga zgodovinarji prištevajo med enega večjih zločincev v 20. stoletju, odgovornim za najmanj pol milijona žrtev v času t.i. povojnih pobojev, četrto pa nosi ime njegove vplivne žene. Na vseh pivih se provokativno bohoti rdeča zvezda, simbol agresorske JLA, ki je leta 1991 napadla Slovenijo.

Več si lahko preberete TUKAJ.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine