Šola je posebna reč sedanja
v njej učenci po kategorijah,
znajdejo se kdaj v peripetijah,
ko fasada nujna je zunanja.
Takšna z Marjančkom bila potrebna
oni dan je, ko je odgovarjal,
izmotaval se in se pretvarjal,
a metoda je bila posebna.
Vtis pomemben najbolj je zunanji,
je posebej vodstvo šole reklo,
da bi z Marjančkom se ne opeklo,
dali so ga v obravnavo Tanji.
Tanja z njim ravna naj pedagoško,
saj že dolgo vendar poučuje,
vseeno se z vodstvom posvetuje,
kaj sprašuje dušo naj otroško.
Matematična so vsa vprašanja
zanj pretežka, Marjan ni jih vajen,
pa četudi še tako je vztrajen,
nič od tega ga ne vpraša Tanja.
Koliko je tisoč pribežalo,
če še dosedanje jim prišteje,
to vprašanje ni, zato hitreje
Tanja gre na drugo temo malo.
Marjanček je silno presenečen,
da ga Tanja sploh kar koli vpraša,
na svoj status vendar se zanaša,
upa, da tretma tak zanj bo večen.
Je ravnati z njim tako potrebno,
takšna so od zgoraj navodila,
Tanja kajpak v vsem jim je sledila,
saj za šolo vendar gre posebno.