5 C
Ljubljana
sreda, 18 decembra, 2024

Hrvaška Atlantic Grupa naskakuje tudi srbsko kavo, v kratkem bo prevzela Strauss Adriatic

Piše: C. R. 

Atlantic Grupa 1. marca zaključuje transakcijo, s katero prevzema družbo Strauss Adriatic, lastnico srbskih znamk kave Doncafe in C kafa, ki se s tem prevzemom pridružujeta regionalnima vodjema Grand kafi in Barcaffe-ju v širši portfelj. Poleg znanih blagovnih znamk Atlantic prevzema tudi sodoben proizvodni obrat v industrijski coni Šimanovci pri Beogradu in 220 zaposlenih. Pripojitev je pred tem pogojno odobrila srbska agencija za konkurenco. Transakcijo je predhodno pogojno odobrila Komisija za varstvo konkurence Republike Srbije.

»Ta prevzem potrjuje strateško naravnanost Atlantic Grupe h krepitvi naše osnovne dejavnosti, kjer ima kava velik pomen. Verjamem, da smo z izidom te transakcije lahko zadovoljni vsi – podjetja, vodstvo obeh podjetij, zaposleni, pa tudi trg in potrošniki. Kot regionalni tržni vodja smo vedno odgovorni za razvoj kategorij v regiji jugovzhodne Evrope in tako nameravamo tudi nadaljevati. Predvsem pa želim izreči toplo dobrodošlico v našem sistemu Doncaféju, C kafi ter novim sodelavkam in sodelavcem, ki se nam pridružujejo na poti rasti in razvoja, ki je pred nami,« je komentiral Mate Štetić, podpredsednik Atlantic Grupe za strateško poslovanje Kava in Sladko in slano.

»Veseli smo, da smo našli strateškega partnerja, ki bo enako predan razvoju našega obstoječega poslovanja v Srbiji, tako naših močnih blagovnih znamk, zaposlenih kot same kategorije kave. Ponosni smo na dosedanje rezultate in prepričani smo, da bo Atlantic Grupa še naprej uspešno razvijala integrirano poslovanje s kavo na srbskem trgu,« je zaključil Siniša Daničić, generalni direktor Strauss Adriatica.

Atlantic Grupa namerava veliko vlagati v razvoj poslovanja s kavo – v proizvodnjo, v razvoj tehnologije in blagovnih znamk, njihovega produktnega portfelja in komuniciranja, tako v  maloprodaji, kot v HoReCa segmentu. Razvoj ključnih produktnih kategorij (kava, čokolada ter sladko-slani prigrizki, delikatesni namazi in brezalkoholne pijače), organsko in s prevzemi močnih blagovnih znamk v teh kategorijah, so osnova razvojne strategije družbe. Najnovejša pridobitev je pomemben korak na poti k uresničevanju strategije, hkrati pa prispeva k rasti kategorije kave v Srbiji in regiji ter h krepitvi konkurenčnosti regionalne industrije kave in lokalnih blagovnih znamk.

 

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine