3.5 C
Ljubljana
četrtek, 30 januarja, 2025

Prenovljena poslovalnica Gorenjske banke v središču Ljubljane

Piše: J. Š.

Gorenjska banka s prenovo poslovalnice na Dalmatinovi ulici v središču Ljubljane združuje usmerjenost k strankam, digitalizacijo in trajnost.

Prenovljena poslovalnica s funkcionalnim oblikovanjem in prostorsko zasnovo strankam ponuja prijetno okolje, občutek domačnosti in zaupanja. Pri prenovi so v ospredje postavili zagotavljanje visoke ravni zasebnosti prostorov za poglobljena svetovanja ter sodobne digitalne rešitve za izvajanje enostavnih vsakodnevnih bančnih storitev.

Uporabniška izkušnja v središču poslovanja

»Prenova poslovalnic je odraz spremembe poslovnega modela poslovanja na področju poslovanja s prebivalstvom. Klasične poslovalnice se preoblikujejo v svetovalna središča, kjer je poudarek na osebnem pristopu in reševanju kompleksnejših potreb strank. Poslovalnica na Dalmatinovi združuje sodobne digitalne rešitve za izvajanje enostavnih vsakodnevnih bančnih storitev z zasebnostjo prostora za poglobljeno svetovanje. V središču našega poslovanja tako ostaja stranka, izpopolnjevanje njene uporabniške izkušnje in osebni pristop,« je izpostavila Romina Sabadin, pomočnica uprave Gorenjske banke.

Zanesljiv in odgovoren bančni partner

Prenovljena poslovalnica predstavlja odraz strategije Gorenjske banke, ki združuje usmerjenost k strankam, digitalizacijo in trajnost. Banka tako še naprej krepi zaupanje, zagotavlja visoko raven uporabniške izkušnje ter utrjuje svojo vlogo zanesljivega in odgovornega bančnega partnerja.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine