3.9 C
Ljubljana
nedelja, 17 novembra, 2024

Dewesoftov poletni tabor za najperspektivnejše študente

Piše: M. Bo.

Multinacionalno podjetje Dewesoft je v Trbovljah organiziralo prvi mednarodni poletni tabor za najboljše študente naravoslovja iz več italijanskih univerz. Bili so navdušeni!

Dewesoft je multinacionalno podjetje, ki razvija visoko inovativne merilne inštrumente. Sedež podjetja je v Trbovljah, po vsem svetu pa imajo še 17 hčerinskih podjetij. Njihovi merilni sistemi se uporabljajo v različnih industrijah – NASA, SpaceX, Tesla, Volvo, Audi, Lufthansa, BMW, Harley Davidson, Rimac Group, Akrapovič, Pipistrel so le nekatera svetovno znana imena, s katerimi so ustvarili uspešne poslovne vezi.

Študentje so lahko sami izvedli meritve na modelu letala in elisi rotorja helikopterja, pripravili pa so jim tudi predstavitev uporabe Dewesoftove merilne opreme v avtomobilski industriji. (Foto: SBC)

Dvanajsterica najboljših

Na prvi internacionalni poletni tabor »Dewesoft Summer Camp«, ki so ga nedavno organizirali v Trbovljah, so povabili dvanajst najboljših študentov naravoslovja iz različnih italijanskih univerz: iz Rima, Milana, Trsta in Pise. Namen tabora je izobraževanje bodočih generacij strokovnjakov, ki bodo v prihodnosti kreirali tehnološki razvoj človeštva, pravijo v Dewesoftu.

Prvi dan poletnega tabora so se študentje spoznali z osnovami Dewesoftovega merilnega sistema; predstavili so jim različne produktne skupine merilnih inštrumentov in programsko opremo, ki jo razvijajo in proizvajajo v podjetju. Nato so bila dva dni na vrsti predavanja italijanskih predavateljev in Dewesoftovih inženirjev. Študentje so lahko sami izvedli meritve na modelu letala in elisi rotorja helikopterja, pripravili pa so jim tudi predstavitev uporabe Dewesoftove merilne opreme v avtomobilski industriji.

Univerza tega ne more ponuditi

»Ideja za poletni tabor je prišla iz pogovora, ki smo ga imeli s podjetjem Dewesoft Italia. Univerze poskrbimo za teoretično znanje, vendar to ni dovolj! Študentje potrebujejo prakso, potrebujejo razumevanje, kaj se dogaja izven predavalnic, realnost namreč ni simulacija,« je poudaril profesor Luigi Bregant iz Univerze v Trstu. »Če želijo študentje opraviti končni izpit pri mojem predmetu, morajo opraviti meritev ali simulacijo, pri tem pa si pomagajo z Dewesoftovimi merilnimi sistemi. Izkušnja – videti ozadje, kje ti inštrumenti nastajajo, od blizu videti razvoj, govoriti z inženirji – je nekaj neprecenljivega. Tega jim univerza oziroma moj raziskovalni laboratorij ne more ponuditi,« je dodal.

(Foto: SBC)

Študentje navdušeni

»Z uporabo Dewesoftovih inštrumentov smo dobili pomembne praktične izkušnje, ki jih bomo uporabili v prihodnjem študijskem obdobju na novih tekmovanjih in izzivih,« je dejal študent Paolo Gnata iz Univerze Milano. Univerza v Rimu že sodeluje z nekaterimi podjetji, a vendar je Dewesoft drugačen. »Če smo imeli težave, smo jih poklicali in vedno so se hitro odzvali. Vseeno je bilo, ali smo potrebovali tehnično pomoč ali pa samo kakšen nasvet – pomoč nam je bila vedno, brez izjeme, na voljo,« je izpostavil študent Danielle Radioconi. Študenta Giovannija Zanneseja iz Trsta pa sta navdušili predvsem povezanost sodelavcev in atmosfera v podjetju. »Čuti se povezanost ljudi; tega, da gredo sodelavci popoldan skupaj na pijačo, v Italiji ne vidiš,« je dejal.

Program poletnega tabora je vključeval tudi spoznavanje poslovnega modela podjetja Dewesoft, ki slovi po posebni solastniški strukturi zaposlenih in podjetniškem pospeševalniku Katapult. Atmosfero poletnega časa pa so izkoristili tudi za skupno druženje v popoldanskih in večernih urah.

Povezava med teorijo in prakso

Tabor so v Dewesoftu organizirali z namenom, da bi študente opremili s pomembnim znanjem iz sveta merilnih sistemov, ki ga bodo lahko uporabili v svojih študijskih in pozneje tudi poslovnih okoljih. Udeleženci so se strinjali, da je dobro sodelovanje med gospodarstvom in izobraževalnim sistemom izjemno pomembno. Kot je dejal inženir Samuele Adrizio iz podružnice Dewesoft Italia: »Za dvigovanje prepoznavnosti podjetja, predstavitev, kaj vse lahko študentom ponudimo, in iskanje skupnih rešitev je ključno dobro sodelovanje med univerzami in podjetji, takšni tabori pa predstavljajo pomemben košček mozaika.«

(Foto: SBC)

POSLOVNE NOVIČKE

V družinskem podjetju Kodila imajo še veliko načrtov

»Ponosen in vesel sem, da je priimek Kodila postal blagovna znamka,« pravi Janez Kodila, ki je tudi član SBC – Kluba slovenskih podjetnikov. Za svoje uspešno podjetje ima še ogromno idej. (Foto: SBC)

Družinsko podjetje Kodila iz Markišavcev, ki ga je Janez Kodila pred leti prevzel od očeta, se je iz lokalne mesnice razvilo v prepoznavnega izdelovalca mesnih izdelkov in ponudnika gastronomije. Stavili so na tradicijo, kakovost in višjo dodano vrednost ter v zadnjih letih dobili številna priznanja. Njihov cilj je utrditi blagovno znamko Kodila na območju med Dunajem, Budimpešto in Zagrebom. Lastnik pa tudi že razmišlja o nasledstvu; ima dva sinova, a želi, da najprej dokončata šolanje. »Zavezal sem se, da bom delal ustvarjalno in pripravljal zadeve do te mere, da če bo kdo hotel, bo lahko prevzel,« pravi.

MIKova karavana otroškega smeha: počitnice za 100 otrok

Podjetje MIK Celje je nepozabne in brezskrbne počitnice doslej omogočilo že 2.000 otrokom, med katerimi so bili mnogi prvič na morju. (Foto: SBC)

Podjetje MIK Celje, član SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, je že tradicionalno odpeljalo na morje otroke iz socialno ogroženih družin. Letos se je na Debelem rtiču odvila že 17. MIKova karavana otroškega smeha in s tem teden brezskrbnih ter brezplačnih počitnic za 100 otrok, za katere so skrbeli vzgojitelji iz Humanitarnega društva Enostavno pomagam, ki so jim pripravili res pester program. Otroke so obiskali tudi MIKovci na čelu z generalnim direktorjem Francijem Pliberškom, na koncertu presenečenja pa sta jih razveselila skupina Bepop Ladies in Sebastian.

Družabna igra za spodbujanje podjetnosti med otroki

Družabna igra, ki spodbuja podjetnost med otroki, bo na voljo tudi slovenskim izobraževalnim ustanovam. (Foto: SBC)

Dobrodelna ustanova Rdeča žoga, ki deluje v okviru SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, je v sodelovanju s podjetjem Value Add Games razvila družabno igro za spodbujanje podjetnosti med otroki. Igra, ki je namenjena osnovnošolcem (zadnja triada), preko različnih nalog spodbuja reševanje izzivov, pri tem pa otroci bolje začnejo razumevati tveganje in pomen povezanosti v skupini. Na drugem testiranju igre – med otroki, ki v Portorožu letujejo s Karitasom – so ustvarjalci poželi veliko navdušenja. Po testiranju, ki bo potekalo do konca poletja, bodo igro dodatno nadgradili in izboljšali.

Izkaz hvaležnosti gasilcem, ki požrtvovalno pomagajo

Člani SBC – Kluba slovenskih podjetnikov so se z različnimi gestami hvaležnosti poklonili gasilcem in drugim prostovoljcem, ki so gasili požar na Krasu. (Foto: Facebook/PGD Predoslje)

Gasilcem in drugim prostovoljcem, ki so pomagali gasiti in obvladovati požar na Krasu, so se z gestami hvaležnosti poklonili tudi člani SBC – Kluba slovenskih podjetnikov. Tako se je Stanislav Grubar iz podjetja BOS Grubar odločil gasilcem za vsak dan odsotnosti povrniti plačilo v višini urne postavke nadure, za vsak dan intervencije pa jim je namenil tudi dodaten dan dopusta. Gasilcem že 35 let stojijo ob strani tudi v podjetju Petre šotori hale z Vranskega, dogajanje na Krasu pa se je močno dotaknilo tudi zaposlenih v podjetju Spintec, kjer so na zahvalni dogodek povabili 300 gasilcev.

Najnovejše poslovne novice si lahko ogledate tukaj.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine