Piše: L. B.
V skladu z usmeritvami Vlade Republike Slovenije, Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Odlokom o razglasitvi epidemije nalezljive bolezni COVID-19 na območju Republike Slovenije ter v skladu z usmeritvami Ministrstva za javno upravo se zaradi preprečevanja širjenja virusa COVID-19 na Upravni enoti Celje do preklica uvajajo novi ukrepi.
Ukrepi so naslednji:
- za obisk upravne enote, z namenom urejanja upravnih zadev, se mora stranka predhodno naročiti, bodisi po telefonu ali elektronsko, s posredovanjem naročila na e-naslov upravne enote, bodisi s posredovanjem naročila v obliki klasične pošte;
- nenaročene stranke se sprejema v primeru urejanja nujnih zadev, katerih ureditev ni možno odložiti na kasnejši čas;
- plačilni promet (npr. plačilo upravne takse) se prioritetno izvaja z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic (brezgotovinsko);
- obvezno je nošenje zaščitnih mask, spoštovanje primerne varnostne razdalje (najmanj 1,5 m), razkuževanje rok;
- zadrževanje in zbiranje večjega števila oseb pred poslovno zgradbo je prepovedano.
Telefonsko naročanje strank na področju:
- tujske zakonodaje se izvaja na številki 03 4265316,
- izdelave osebnih izkaznic in potnih listin, prijave/odjave prebivališč, upravnih overitev, vlog za spletno digitalno potrdilo in s področja prometa na številki 03 4265424,
- za Krajevni urad Vojnik in Dobrna pa na številki 03 4265374,
- za naročanje na ostalih področjih pa na številki 03 4265300.
Elektronsko naročanje strank poteka na elektronskem naslovu [email protected], kjer je potrebno posredovati osnovne kontaktne podatke in upravno storitev ter tudi telefonsko številko (priporočljivo).
Vloge lahko posredujete po klasični pošti na naslov: Upravna enota Celje, Ljubljanska cesta 1, 3000 Celje.
V skladu s priporočili NIJZ se izvaja gibanje strank v poslovnih prostorih UE Celje. Prihode in izhode nadzoruje in usmerja varnostna služba na UE Celje.