Piše: Spletni časopis
Do velikega preobrata je prišlo pri anketiranju Mediane, ki meri moč za strank za Delo in POP TV.
Anketiranim je v svoji redni meritvi prvič ponudila tudi Demokrate Anžeta Logarja, ki jih je doslej ignorirala. To kažejo rezultati njihove meritve, ki jih je v nedeljo zvečer objavil POP TV. Kaj jih je prepričalo, da so v svojo anketo nenadoma prav zdaj dodali Demokrate, ni jasno. Pravzaprav niti ni nujno, da so jo dodali v nabor strank, o katerih sprašujejo. Na POP TV poročajo, da so anketirani to stranko “sami prepoznali”. Tako:

Uvrstili so se Demokrati po meritvi Mediana na četrto mesto za SDS, ki ostaja daleč spredaj, sledita Svoboda in SD.
Dodatno propagandno dimenzijo POP TV pa pokaže to:
Logarjevi imajo po Mediani več volivcev kot NSi Mateja Tonina in Resni.ca Zorana Stevanovića. Resni.ca je po podpori volivcev prehitela Levico Aste Vrečko. V parlament pa bi se po tej meritvi uvrstila še stranka Vesna. Rezultati so v primerjavi z meritvijo Ninamedie teden prej takšni:

Ninamedia Resni.ce ne meri. Ignorirajo jih. Kot so na Mediani dolgo Demokrate. Na podoben način pa obe agencija, Ninamedia za Dnevnik in Mediana za Delo in POP TV, ignorirata Glas Upokojencev Pavla Ruparja, ki bi bil po meritvi Agencije Parsifal za Novo24TV tik pod pragom uvrstitve v državni zbor. Daljša nihanja popularnosti petih parlamentarnih strank in Demokratov, kjer so jih dodali v meritev, so takšna:

V grafikah in članku v Spletnem časopisu so deleži podpore strankam preračunani tako, da so upoštevani le za stranke opredeljeni volivci. To omogoča primerjavo z volitvami in med raziskavami. Med opredeljene za stranke štejem tudi izbiro “druge” stranke. To so praviloma tiste, ki anketiranim niso ponujene, se jih pa sami spomnijo. Izvirni deleži podpore strankam različnih raziskav, kot so jih objavili mediji, ki so temelj za preračune, so objavljeni v preglednici (s klikom lahko vse preglednice povečate):

Vse podatke, ki so bili temelj za preračunavanje, navajam, ker to olajša razumevanje razlik med meritvami in omogoča tudi preverjanje, če je prišlo pri prenosu in obdelavah podatkov morebiti do napak.