Ruska podjetja so izkoristila priložnost in začela s prodajo izdelkov, poimenovanih po živčnem strupu, s katerim naj bi zastrupili Sergeja Skripala in njegovo hčer.
Ruska podjetja so izkoristila priložnost, ki so jo ustvarili britanski mediji s svojim senzacionalističnim poročanjem, ter lansirala serijo najrazličnejših izdelkov, ki nosijo ime živčnega strupa, s katerim naj bi bila zastrupljena ruski dvojni agent Sergej Skripal in njegova hči.
Zadnja v vrsti uspešnih produktov “Novičok” je kratka majica moskovskega podjetja Spare Skin, za katero računajo 22 britanskih funtov. “Ko smo objavili sliko novičoka na Behanceu (družabnem omrežju za oblikovalce), smo dobili veliko negativnih reakcij. A glejte, kako hitro se te majice prodajajo sedaj.”
Novičok dober za marketing
Ime bojnega strupa krasi tudi pivo, vodko, znamko kave, koktajl v Volgogradu ter rastlinsko olje. Do popularizacije imena strupa je v Rusiji po pisanju Daily Maila prišlo zaradi vztrajanja ruskih politikov, da so britanske oblasti namerno zastrupile 44-letno Dawn Sturgess, ki je zaradi zastrupitve z novičokom umrla.
Ruska podjetja se ne menijo za politiko ter se brigajo samo za potrebe trga. Trg je presodil, da je novičok “in”, zato so Rusi v skladu z zahtevami trga v najbolj kapitalistični maniri trgu priskrbeli želeno. Moskovska pivovarna Alaska Brewery tako oglašuje pivo Novičok in njegovim pivcem obljublja “živce-odmirajočo nirvano”.
Podjetje Berserker Arms, ki se sicer ukvarja s prodajo tuje vojaške opreme, je šlo še korak dlje in v svojem oglasu zapisalo: “Ker vam je bil pravi novičok tako všeč, smo naredili tudi salisburyjevsko verzijo.”