9.1 C
Ljubljana
nedelja, 17 novembra, 2024

(PISMO BRALCA) Sramotna nesposobnost vlade pri čezmejnem smučišču

Piše: Miran Mihelič

Kanin ob meji z Italijo se kaže kot nesposobnost te vlade in zato države. Namesto da bi bil del celotne ponudbe na tej gori in v širšem prostoru, je vse bolj prepoznavna sramota Slovenije, ne male kadrovsko shirane občine!

Ko danes odločevalci govorijo, da zakona za Kanin ne bo, da se bodo pri oblikovanju novosti pri tem smučarskem centru zgledovali po Nordijskem centru Planica, je to težko verjeti, saj so sofinanciranje izgradnje Nordijskega centra Planica omogočili evropski strukturni skladi. Uspešnost izvajanja dejavnosti, investicijsko vzdrževanje in poslovanje centra pa so po zaključenem projektu odvisni zgolj od tržne dejavnosti, ne pa da mu bo še naprej izgubo krila občina..

Sodobna tržna naravnanost te organizacije je zato izredno pomembna, saj navsezadnje omogoča zagotavljanje kakovostnih pogojev za vrhunski in rekreativni šport ter njegov konstanten razvoj.

Lahko verjamemo vladi, da bo omogočila Kaninu takšen razvoj in takšne vire financiranja, če mu je, že takoj po njenem nastopu, onemogočila financiranje iz evropskih strukturnih skladov…, krivdo za to pa naj bi nosila občina?!!

Bo vlada postavila v vodenje novega Kanina, po njeni novi napovedi, kadre, sposobne oblikovati dovolj kakovosten tržni potencial centra? Ta ne more biti odvisen samo od maksimalnega izkoristka že obstoječih športnih in turističnih produktov, temveč tudi od trženjskih aktivnosti in  dinamike pristopov do neprestanega kakovostnega dogajanja, ki privabi zadostno množico gostov? Za to je nujno razširiti vrste ponudbe..

Novi gospodar centra mora najprej analizirati tržni potencial in opredeliti dodatne  trženjske izzive, ker jih je sedaj odločno premalo. Je v letu in pol vlada pripravila vse te analize in druge korake naprej?. Kmalu bo dve leti…

Ima pripravljeno empirično raziskavo tržnega potenciala Sončnega Kanina. Ta mora temeljiti na analizi polstrukturiranih intervjujev s strokovnjaki v športu, trženju in ključnimi deležniki turistične ponudbe  (tudi v dolini). Podatki, pridobljeni s pomočjo intervjujev, dopolnjujejo celotno oceno tržnega potenciala. Na podlagi analize pa so lahko opredeljene ključne trženjske aktivnosti za izgradnjo nove žičnice in zagon centra takoj in za prihodnost.

Miran Mihelič, Bovec

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine