1.9 C
Ljubljana
petek, 22 novembra, 2024

Ladje nevladnikov se zbirajo v italijanskih vodah

Piše: Bogdan Sajovic

Ladje nevladnih organizacij za prevoz migrantov so pripravljene na »poletno sezono«. Migracije so donosen posel, v njem se obračajo ogromne vsote denarja. Posredniki poberejo vsaj deset tisoč evrov na migranta. Ustavljen postopek proti kapitanki, ki je napadla policijski čoln.

Pandemija kitajskega virusa je dodobra pretresla življenje in tudi gospodarstvo celotnega sveta, še posebno pa zahodne države. Zaradi ukrepov za omejitev širjenja pandemije smo se državljani hočeš nočeš morali sprijazniti z mnogimi omejitvami in spremembami, ki so in še vedno vplivajo na naše vsakdanje življenje. A vendar so pandemiji navkljub nekatere dejavnosti potekale, kot da se ni nič zgodilo. Med temi  redkimi dejavnostmi so tudi množične migracije iz držav tretjega sveta v Evropo. Čeprav je pandemija posredno tako rekoč uničila schengenski sistem prostega prehajanja meja, še več, mnoge zahodne države so uvedle tako omejitev gibanja med kraji znotraj države in celo omejitev gibanja na splošno, z uvedbo policijske ure denimo, pa ti ukrepi niso kaj bistveno prizadeli migracij na našo celino. Zaznali so sicer manjši upad, a na splošno je migrantski posel potekal bolj ali manj enako kot pred pandemijo.

Velikanski in donosen posel
Razlog za nemoten posel z migranti je zelo preprost − denar, veliko denarja. Po grobi oceni samo v poletnih mesecih, ko so zaradi vremenskih razmer migracije intenzivnejše, prevozniki zaslužijo kakšnih 350 milijonov evrov. In to velja samo za prevoznike, ki spravijo migrante iz severnoafriških pristanišč čez Sredozemlje v Italijo; v to številko pa niso vštete vsote, ki jih poberejo posredniki in prevozniki, ki spravijo migrante do sredozemske obale, in tudi ne tisto, kar v žepe spravijo posredniki, ki pomagajo pri prehajanju meja znotraj Evrope. Seveda pa migranti prihajajo v Evropo tudi na drugih lokacijah, iz Maroka v Španijo, iz Male Azije v Grčijo ali Bolgarijo in povsod si posredniki obilno polnijo žepe. Obstajajo tudi različni ceniki, migranti iz nekoliko bogatejšega Bližnjega vzhoda plačujejo viško “tarifo”, tisti iz revnejše podsaharske Afrike nekoliko nižjo. Vsekakor pa pot v Evropo stane migranta vsaj deset tisočakov, lahko tudi dva- ali celo trikrat več. Seveda se človek vpraša, kako migranti zmorejo plačevati takšne vsote, saj bi jih razpolaganje s takšnimi denarji doma uvrstilo vsaj v srednji razred.

Migracije se financirajo na različne načine
Edini logični odgovor je, da so migracije financirane. Nekatere, predvsem iz islamskih držav, financirajo meceni, ki migrante uporabljajo kot orodje za širjenje islama v krščansko Evropo. V drugih primerih gre za manj verske in ideološke ter bolj pragmatične razloge; oblasti v nekaterih državah tretjega sveta namreč na ta način izvažajo višek svojega prebivalstva in ga nalagajo na pleča Zahoda. Pri tem se znebijo tudi potencialnih netilcev neredov, kar se kaže potem v udeležbi migrantov v najrazličnejših razgrajanjih po evropskih mestih, kjer terjajo revolucijo v imenu “socialne pravičnosti”. Tretjim spet pot financirajo kriminalne združbe same, migranti tako nastopajo kot “mule”, se pravi, da v Evropo prenašajo mamila. Žensk je med migranti zelo majhen odstotek in še te večinoma prihajajo iz Afrike. Mnoge od njih “odplačajo” svoj dolg kriminalnim združbam s svojim telesom v različnih “klubih” ali na pločnikih evropskih mest. Obstajajo pa še bolj temačni in grozljivi načini odplačevanja dolgov, s prodajo človeških organov na črnem trgu. Ne glede na načine, kako migranti poravnajo svoje “potnine”, pa gre za velikanski posel, v katerem so obračajo gore denarja.

Foto: epa

Ladje nevladnikov se zbirajo
In v spregi s temi kriminalci delujejo tudi evropske nevladne organizacije. Kot smo že večkrat pisali, ladje, ki so last ali v najemu nevladnih organizacij, ob afriških ali maloazijskih obalah čakajo na migrante, ki jih kriminalci v zdelanih plovilih pošljejo na morje. Nevladniki nato te migrante pod krinko humanitarnosti poberejo in prepeljejo na evropske obale, kjer jih spet prevzemajo posredniki in jih vozijo naprej do končne destinacije. S poletjem se, kot rečeno, bliža povečanje intenzivnosti migracij in »humanitarni prevozniki« so na to že pripravljeni. Deset ladij nevladnih organizacij, namenjenih za prevoz migrantov, bo sodelovalo v teh operacijah, je dejal v intervjuju za El Tempo upokojeni kontraadmiral italijanske vojaške mornarice Nicola de Felice“Nemška ladja Sea Eye 4, ki jo financira Protestantska cerkev in vodi stranka Die Linke, naslednica komunistične partije NDR, je prav zdaj izkrcala 414 nezakonitih priseljencev v Pozzallu. V španski Open Arms je našla dobro družbo. Druga nemška ladja Sea Watch 3, ki je že prej napadala patruljne čolne italijanske finančne straže, “pričakuje plen” v Sicilskem prelivu in čaka, da se najprej napolni španska ladja Alta Mari.” Slednja se bo previdno izognila svoji domovini, saj je premier in vodja levičarjev Pedro Sánchez pred kratkim že napotil vojsko, da bi pregnala nezakonite priseljence v Ceuti, in uvedel kazen v višini 900.000 evrov za tiste, ki bi si z nezakonitimi migranti drznili vstopiti v španske vode. Kaj pa norveške ladje? Geo Barents, ki je superopremljena za vrnitev na Norveško s tovorom ilegalcev (če želi), je že v Gibraltarski ožini, da bi se pridružila ladji Ocean Viking, ki prav tako pluje pod norveško zastavo in ravno ogreva motorje v Sirakuzi.

Foto: epa

Sea Watch 4 je v Trapaniju, drugi dve nemški ladji, Alan Kurdi in Louise Michel (ki jo je financiral multimilijonar in ulični umetnik Banksy, ki ga je policija pregnala s Trga svetega Marka), pa sta še vedno zasidrani v Borriani, španskem pristanišču “piratov 21. Stoletja”. V Benetkah je tudi italijanska ladja Mare Ionio, na kateri preiskujejo nekdanjega vodjo misije Casarinija in še sedem drugih oseb, ki naj bi bili migrante prevažali v zameno za velike vsote denarja.” Admiral de Felice se seveda na to problematiko dobro spozna, pred upokojitvijo leta 2018 je bil poveljnik vojaške mornarice na območju Sicilije.

Za globaliste ogrožanje policistov ni kaznivo
Globalistična kabala, nevladniki in kriminalci, ki z roko v roki sodelujejo v donosnem in za našo celino pogubnem poslu z migranti, očitno nimajo nobenega namena, da bi se ustavili. In kaj je lahko boljši pokazatelj kot dejstvo, da je italijansko tožilstvo pod pritiskom globalistične kabale pred dnevi umaknilo obtožbo proti nemški kapitanki Caroli Rackete, ki je pred dvema letoma s ladjo Sea Watch skušala s kljunom potopiti italijanskih policijski čoln, ko je skušal preprečiti izkrcanje migrantov. Za globalistično kabalo ogrožanje življenj policistov torej ni kaznivo dejanje, na drugi strani pa skušajo uveljaviti evropsko zakonodajo, po kateri bo kaznivo kritiziranje množičnih migracij v Evropo.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine