Piše: C. R.
Patricija R. Simonič je umetnica, ki jo vselej navdihuje lepota, o tem pričajo tudi njena dela v katerih sledi brezčasni lepoti in metjejski izpiljenosti. Gre za vidnejšo predstavnico tradicionalnih likovnih form, ki so odraz spleta emotivnega in estetskega sveta.
Širši slovenski javnosti poznana kot slikarka in avtorica obsežnega slikarskega opusa del Ona v katerem razkriva reminiscence in hkrati intimen odnos arhetipov ženskega lika, se nam tokrat predstavlja s kiparskim delom, skulpturo Jezusa, kot sama pravi »času primerna skulptura«, ki nas opominja na pomen življenja in temelji na interakciji umetnosti, duševnosti in filozofiji ter predstavlja harmonično celoto, zajeto v likovnem in vsebinskem bistvu. Z omenjenim delom nam upira pogled v prostranstvo, v nebo. Zelo obširno in nemalokrat nedoumljivo izhodišče se v tandemu z življenjskimi spremembami umetnice in gonjo po alteraciji načina dela manifestira v likovnem izrazu.
O njenih delih je umetnostna zgodovinarka in likovna kritičarka Anamarija Stibilj Šajn dejala:
»Umetnica v svojih delih tako slikarskih kot tudi kiparskih sledi brezčasni lepoti skozi čas in prostor, skozi družbene poglede in merila. S svojim avtorskim interpretativnim slogom in motivnim naborom predstavlja poklon lepoti, hkrati pa razkriva tudi svoj odnos do umetnosti in do življenja ter do njunih duhovnih vzgibov. V likovno-formalnem smislu se približuje renesančni umetniški kulturi in prisega na nežne poteze, nato pa svoje like obogati z globino plastike ali s svojstvenim barvnim občutjem. Tako dosega močno in samosvojo umetniško identiteto, s katero si prizadeva doseči popolno istovetnost med idejo in podobo. Njena likovna dela predstavljajo presežek tradicije in so donegovana z notranjo slikarsko in človeško občutljivostjo, v likovno življenje pa so priklicana z likovno trdnostjo, metjejsko izpiljenostjo in nenehno emotivno budnostjo«.
Patricija R. Simonič se je s svetom umetnosti srečevala že v otroštvu, svoje zanimanje za slikarstvo je nadgradila s srednjo šolo umetniške smeri. Nato je študirala ekonomijo na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, kjer je leta 2004 diplomirala iz managementa. Leta 2006 končala specialistični študij za marketinško komuniciranje in dve leti pozneje tudi magistrirala s področja marketinga umetnosti. Patricija Rijavec Simonič se uveljavlja tudi kot svojevrstna raziskovalka na področju postmodernega trženja, tako je v okviru doktorskega študija izdala knjigo o marketingu umetnosti, z naslovom Trženje duše, kjer izhaja iz generiranja številnih abstrakcij koncepta trženja in kapitalistične transformacije umetnosti.