Rajko Podgoršek, komentator spletnega portala Domovina.je:
“Da pa bi to zavezništvo doseglo svoj učinek, je bilo potrebno na javnomnenjsko platno naslikati popolno podobo politika Erjavca. Poglejmo torej, kakšna je bila ta podoba slovenskih medijskih impresionistov. Kot prvo so mediji pred javnostjo zakrili dejstvo, da gospod nima voditeljskih kapacitet za številna ministrska mesta, ki jih je tekom kariere prevzel. V nadaljevanju je veliko ljudem ostalo zamolčano dejstvo, da izjemno slabo govori angleško, kar je sicer za visokega politika v 21. stoletju nesprejemljivo. Prav tako se nikoli ni problematiziralo njegovega pogosto “zafrkantskega” oz. cirkusantskega pristopa k resnim političnim temam. In ko je g. Erjavec pravzaprav že desetletje pred vsemi ostalimi izumljal ”fake news” oz. lažne novice, kot je bila tista o 1.000 evrih pokojnine za vsakega upokojenca, so mu mediji veselo ščitili hrbet.
No, po včerajšnjem fiasku, ko je bilo vsej javnosti na očeh jasno, da je vzajemne ljubezni med Karlom Erjavcem in preostankom levice konec, lahko tudi dokončno vidimo, kakšno napako je stranka in z njo poslanska skupina DeSuS naredila, ko se je pred enim letom pustila vpreči v lažno medijsko afero ”pršut, vino in ribe”, ki je odnesla popularno ministrico in takratno predsednico Aleksandro Pivec.” (TUKAJ)
Vir: Domovina.je