Prof. dr. Edvard Kovač, teolog, frančiškan, predavatelj filozofije:
»Zato so nekateri zgodaj, drugi pa čez čas postavili pomnike, zgodovinska obeležja, predvsem pa uredili grobišča. Saj je to eden izmed temeljev človeške civilizacije. Toda Teharje niso samo kraj, ki ni imel pravice do spomina in pietete do pokojnih. Tuja ideologija, ki so jo nekateri Slovenci sprejeli, je šla še dlje in povzročila nov zločin, tokrat zločin nad spominom. Zanjo ti ljudje niso bili človeška bitja, ampak samo smet zgodovine. Zaradi tega ostankov človeških bitij ni pojmovala kot ostanke, vredne spomina, ampak samo kot ‘nesnago’ zgodovine, ki jo je potrebno pozabiti. Zato sarkastična odločitev, da namesto grobišč na grobovih naredijo deponijo odpadkov. To ni samo višek cinizma, ampak tudi logična izpeljava njihovega ideološkega razmišljanja in ravnanja. Po mnenju francoskega zgodovinarja Furreta nastopi tragičnost vsake revolucije, ker je ljudje ne znajo pravi čas ustaviti in končati. Slovenska revolucija nad živimi ljudmi se je ustavila, nad pokojnimi pa je trajala veliko dlje kot pri drugih evropskih narodih.«
Vir: Družina