6.3 C
Ljubljana
ponedeljek, 30 septembra, 2024

“Transspolno” pivo Bud Light s 24-odstotnim padcem prodaje!

Piše: Domen Mezeg (Nova24TV)

Prodaja “transseksualnega” piva Bud Light je med prazniki 4. julija ponovno drastično upadla, blagovna znamka Anheuser-Busch pa je še poslabšala položaj v primerjavi s konkurenco Modelo Especial, Coors Light in Miller Lite.

Najnovejše številke kažejo, da je prodaja Bud Light upadla za 23,6 odstotka v pičlem tednu dni (s koncem 8. julija) v primerjavi z enakim obdobjem lani. Podatke je objavilo podjetje Nielsen IQ, ki jih je zagotovilo podjetje Bump Williams Consulting. V istem obdobju je prodaja piva Coors Light zrastla za 30,2 odstotka in Miller Lite za 25,3 odstotka, poroča New York Post.

Ravno tako je prodaja Modelo Especial zrastla za 20,7 odstotka v enakem obdobju. Je pa uteha za znamko Bud Light vsaj to, da je bil zadnji padec nižji kot v predhodnih tednih (28,5 odstotka in 27,9 odstotka). Bojkot osovraženega piva sicer še naprej škodi tudi sestrskim blagovnim znamkam iz portfelja Anheuser-Busch.

Razlog? Bes kupcev je vzbudilo partnerstvo znamke s transspolnim vplivnežem Dylanom Mulvaneyjem, ki se je pojavil v reklami za pivo. Mnogi blagovno znamko obtožujejo, da podpira agendo transseksualcev.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine