Verjetno po nareku vladajočih nekateri mediji zopet odpirajo teme o oglaševanju v državnih podjetjih. Ni jim všeč, da nedominantni mediji odkrivamo in poročamo o nezakonitih početjih vlade, še posebej o samem predsedniku vlade Šarcu – kot sta afera Kralj in sporno posredovanje pri zaposlitvi na Sovi. Tako pozivajo, naj podjetja ne oglašujejo na takšnih spletnih portalih oziroma medijih, z namenom, da bi jih zaustavili in utišali. Zadnji takšnih primerov se je zgodil včeraj, in sicer pri Večeru, ki ga je pričakovana združitev z Dnevnikom prizadela močneje, kot so to pripravljeni na glas priznati. Pri tem je zanimivo, da Domen Savič iz zavoda Državljan D po spletu rad paradira s posnetki zaslona, na katerih so prikazani članki, ki nimajo nič skupnega, ne teme, ne avtorja, ne datuma, ne ključne besede. Zanima nas, po katerem ključu je uspel omenjene članke dobiti kot rezultat iskanja po Nova24TV.
Potem ko je lansko leto premier Marjan Šarec državna podjetja pozval k prenehanju oglaševanja na Nova24TV in Demokraciji in s tem podprl osebni džihad Domna Saviča, ta zdaj od Šarca zahteva še več.
V skladu s klasično doktrino vsakega radikalca po Saulu Alinskyjem: potem ko je Savič od Šarca in podjetij dobil prst, zdaj hoče roko. Vsak pameten bi razumel, da nima nikakršne moči, razen tiste, ki mu jo drugi prepustijo, ko se udinjajo njegovim politično motiviranim zahtevam.
Podjetje, ki se mu ukloni, je podjetje, ki bo pod še večjim pritiskom
“Podjetja v večinski državni lasti navkljub vašim pozivom in pozivom javnosti nadaljujejo z oglaševanjem v medijih, ki širijo teorije zarot, zanikajo globalno segrevanje in lažejo, ko poročajo o delu državnih organov,” je zapisal v javnem pismu, naslovljenem na Šarca.
Več si lahko preberete TUKAJ.