8.3 C
Ljubljana
petek, 29 novembra, 2024

Afera Balenciaga: zadnja kampanja španske modne hiše je očitno le vrh ledene gore elitne pedofilije, satanizma in otroške pornografije

Piše: Kavarna Hayek

Balenciaga, blagovna znamka luksuznih oblačil in dodatkov, zelo priljubljena pri zvezdnikih in vplivnih ljudeh, je očitno točka, kjer postmodernistična dekadenca pod krinko umetnosti in kreativnosti dosega vrhunec. Del tega pokvarjenega in nemoralnega sveta smo lahko v Sloveniji spremljali ob aferi Smodej.

Kaj se skriva za masko modne hiše, je začelo prihajati na dan ob oglaševalski kampanji z mladoletnimi osebami kot modeli, starimi največ 8 let; na fotografijah so od glave do pet oblečeni v teniške copate in oblačila Balenciaga, v rokah pa držijo vrečke v obliki plišastih medvedkov. Sprva se je zdelo povsem nedolžno, toda ljudje so začeli biti pozorni na podrobnosti, kot da bi šlo za skrita sporočila določeni javnosti. In te podrobnosti so srhljive, povezane so s sadomazohizmom, pohabljanjem otrok, satanizmom in pedofilijo.

Eden od oglasov, ki je sprožil jezo in ogorčenje po družbenih omrežjih, prikazuje najmlajše z žalostnimi očmi. Nosijo torbice s plišastimi medvedki, okrašenimi z nečim (pasovi ali mrežasta oblačila), kar spominja na spolne prakse BDSM. Oglaševalska akcija je bila namenjena Božiču, a so jo zaradi kritik umaknili, vodstvo Balenciage pa se je opravičilo. Kaj bodo naredili s kreativnim direktorjem Demnom Gvasalio, ki ga je New York Times označil za enega največjih globalnih kreativcev in mu nadel oznako ´The Great´, še ni znano. Gre za gruzijskega modnega oblikovalca, ki pogosto nosi (in se tudi fotografira) čez cel obraz masko iz črnega blaga. Zdaj bo najbrž res potreboval masko, da se skrije pred vedno večjim številom ljudi v modni industriji, ki pravijo, da ne prevzema prave odgovornosti za škandal, je zapisal New York Post.

Prav tako ni znano, kakšna bo usoda Lotte Volkove, Balenciagine višje stilistke, ki dela kot dizajnerka tudi za Addidas. Volkova v svojih ´svaritvah´ poveličuje satana, spolni odnos s hudičem, seksualizira otroke, se navdušuje nad kanibalizmom in prikazuje umor v otroški sobi. Za zdaj je krivda zvaljena na scenarista in fotografa.

Kampanjo, ki odkrito namiguje na pedofilijo, so prekinili in otroke zamenjali z odraslimi modeli. A tudi tokrat ni šlo brez zapletov. Na eni izmed slik je simpatična rdečelaska z ležerno postavljenimi nogami na mizo. Zelo nedolžno, bi rekli. A pozorni uporabniki družbenih omrežij so opazili, da so na mizo položene neke knjige. Med njimi tudi ´Fire from the Sun´, avtorja Michaëla Borremansa. Ilustracije v tej knjigi prikazujejo gole malčke, ki tekajo, ter v rokah držijo okrvavljene in odrezane dele telesa.

Po razkritju so se uporabniki družbenih omrežij lotili raziskave prejšnjih kampanj španske modne hiše. Pri oglasu za žensko torbico Balenciaga & Adidas Hourglass v vrednosti okoli 3.000 evrov so opazili kup papirjev; med njimi tudi dokument ameriškega vrhovnega sodišča v zvezi z otroško pornografijo, kjer obsojeni pedofil trdi, da je virtualna otroška pornografinja nekaj normalnega in da so mu nižja sodišča kršila pravice iz prvega amandmaja.

Odkrito je še bilo: dokument o strelnem orožju (na fotografiji z otrokom); čudna postavitev otroških čevljev poleg jedilnega pribora; biblijski simbol za greh na steni otroške sobe, skupaj ……

Nadaljevanje si lahko preberete TUKAJ.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine