Potniki letalskega prevoznika Adria Airways, ki je pred dnevi ostal brez dela flote, se morajo tudi danes sprijazniti z zamudami in celo odpovedmi letov. Dopoldne je Adria na poznejši čas prestavila skoraj vse napovedane lete, številne zamude je pričakovati tudi do večera, medtem ko sta popoldanska leta v Zürich in nazaj odpovedana, poroča STA.
Letalo, ki bi moralo z brniškega letališča proti Bruslju vzleteti ob 6.55, je imelo 1,5-urno zamudo, let v Amsterdam so z 8. ure prestavili na 11. uro. Prav tako so zamaknili večino drugih dopoldanskih letov, med njimi iz Ljubljane v Frankfurt, Prištino, Tirano in München.
Adriino letalo z Dunaja, ki bi moralo na letališču Jožeta Pučnika pristati ob 11.25, zdaj pričakujejo ob 13.40, za ob 11. uri napovedani odhod iz Pariza pa je slovenski letalski prevoznik preložil na 12.05. Letalo, ki bi moralo ob 13.15 iz Ljubljane poleteti proti Zürichu, bo medtem ostalo na tleh, prav tako je Adria odpovedala let iz Züricha v Ljubljano, napovedan ob 15.05.
Pri Adrii Airways napovedujejo zamude tudi za veliko večino današnjih popoldanskih letov, kot tudi nekatere v nedeljo. Pojasnil za zamude družba na svojih spletih straneh ni objavila.
Številne zamude se vrstijo že od četrtka, ko je Adria ostala brez dela flote, potem ko ji je družba, pri kateri najema letala, odpovedala najem dveh letal, agencija za civilno letalstvo pa prepovedala letenje z njima. V vodstvu družbe pravijo, da intenzivno iščejo rešitve, medtem ko se ministrstvo za infrastrukturo pripravlja na morebiten stečaj.
O zavoženosti poslovne politike našega letalskega prevoznika smo sicer nedavno pisali tudi v Demokraciji. Marsikdo pa se bo tudi spomnil, kako so se t. i. izredne letalske vozovnice po minimalni ceni v preteklosti delile izbrancem. V javnosti pa se že pojavljajo pozivi, naj politika spet reši letalsko družbo z novim svežnjem davkoplačevalskega denarja. Bomo spet dobili nov kolhoz?
Pa še to. Decembra lani je naš portal poročal, da je napovedana dokapitalizacija družbe Adria Airways v višini štirih milijonov evrov zaključena, saj je njena lastnica, družba 4K Invest, nakazala vsa sredstva. “Še večja dokapitalizacija v višini najmanj 10 milijonov evrov ostaja načrtovana za prvo četrtletje prihodnjega leta.” Kar bi se moralo že zgoditi. Očitno pa ostaja Adria Airways vreča brez dna…