12.8 C
Ljubljana
torek, 5 novembra, 2024

Uspešna predstavitev slovenskih investicijskih projektov nemški poslovni javnosti

Piše: C. R.

V Münchnu se je včeraj zaključil največji evropski investicijsko-nepremičninski sejem EXPO REAL 2021, na katerem je SPIRIT Slovenija na svojem razstavnem prostoru v osrednji hali B2 skupaj s sorazstavljavci tujim investitorjem uspešno predstavljala različne investicijske priložnosti v Sloveniji. Ti so bili – upoštevajoč spremenjene okoliščine po pandemiji – z obiskom in izraženim zanimanjem tujih vlagateljev nad njihovimi projekti zelo zadovoljni, prisotnost na sejmu pa je po njihovem mnenju nujna tako z vidika promocije kot tudi vidika ohranjanja in vzpostavljanja stikov z obstoječimi in novimi poslovnimi partnerji. 

Sejem EXPO REAL v Münchnu poteka že od leta 1998 in velja za najodmevnejši investicijsko-nepremičninski sejem na območju Evropske unije. Vsako leto gosti celotno nepremičninsko investicijsko industrijo iz celotnega sveta. Rdeča nit letošnjega sejma so bile posledice pandemije za nacionalna gospodarstva in za nepremičninsko industrijo ter odgovornost nepremičninske industrije v času podnebnih sprememb.

Foto: SPIRIT Slovenija

SPIRIT Slovenija je v začetku julija, ko je s strani organizatorjem prejela potrditev, da bo sejem letos potekal v živo, objavila javno povabilo za nabor in izbor tržno zanimivih investicijskih projektov za skupno sejemsko predstavitev na mednarodnem investicijsko-nepremičninskem sejmu Expo Real 2021. Tako so se na 88 kvadratnih metrih slovenskega razstavnega prostora v hali B2 poleg agencije s svojimi investicijskimi projekti predstavljali: Regionalna razvojna agencija Gorenjske, BSC Kranj d. o. o., RRA LUR, RRA Podravje-Maribor, RA ROD Ajdovščina, Občina Preddvor in DUTB d. d.

Ti so bili – upoštevajoč spremenjene okoliščine po pandemiji – z izraženim zanimanjem tujih vlagateljev nad njihovimi projekti zelo zadovoljni, prisotnost na sejmu pa je po njihovem mnenju nujna tako z vidika spoznavanja trendov v nepremičninski industriji, kot promocije, predvsem pa zaradi ohranjanja in vzpostavljanja stikov z obstoječimi in novimi poslovnimi partnerji.

Foto: SPIRIT Slovenija

Brigita Habjan Štolfa, direktorica Razvojne agencije ROD Ajdovščina: »Na sejmu se pod okriljem SPIRIT Slovenija predstavljamo že četrto leto zapored, pred tem pa smo si sejem ogledovali kot obiskovalci. V vseh teh letih smo svoje promocijske materiale, predstavitve ter s tem celoten nastop na sejmu nadgradili v smislu digitalizacije, predvsem snemanja filmov in različnih gradiv. Ti so nam v veliko pomoč pri promociji vsakega investicijskega projekta posebej, saj investitorje zanima vizualizacija projekta, pa tudi sama destinacija, v katero je umeščen. Res smo hvaležni SPIRIT Slovenija, ki nam je pri tem svetovala in pomagala, pa tudi da je razvila sistematično promocijo vseh 12 slovenskih regij. Letos smo na sejmu predstavljali investicijske projekte, vezane na nastanitve in turistične zmogljivosti, ki jih v Vipavski regiji primanjkuje, zato so v ospredju našega dela v tem času. Obisk letošnjega sejma je po naši oceni kar presenetljiv, če upoštevamo covid situacijo. Dejansko je obiskovalcev manj, so pa tisti, ki pridejo, resnično zainteresirani. Lahko se pohvalimo s kar nekaj uspešnimi pogovori, ki jim sledi nadaljevanje.«

SPIRIT Slovenija že vrsto let aktivno sodeluje na izbranih investicijsko-nepremičninskih sejmih v tujini ter na ta način izvaja aktivno promocijo slovenskega investicijskega okolja tudi preko predstavitev zanimivih investicijskih projektov na specializiranih sejmih v tujini. »Pandemija je tovrstne poslovne dogodke korenito spremenila, vendar pa je bil obisk letošnjega sejma dober, zadovoljni smo z zanimanjem za investicijske projekte, ki smo jih letos skupaj s sorazstavljavci predstavljali na slovenskem razstavnem prostoru,« je nastop na letošnjem sejmu ocenil dr. Tomaž Kostanjevec, direktor SPIRIT Slovenija.

Prvi dan sejma se je dr. Kostanjevec na slovenskem razstavnem prostoru srečal z generalno konzulko RS v Nemčiji, Mašo Šiftar, s katero sta spregovorila o priložnostih slovenskega gospodarstva in slovenskih podjetij na Bavarskem v okoliščinah po pandemiji koronavirusa. Strinjala sta se, da so se okoliščine po pandemiji korona virusa bistveno spremenile, zato bi bilo na (južno)nemški trg potrebno pristopiti z osveženim načinom poglobljenega sodelovanja z gospodarskimi deležniki.

Sicer pa so udeleženci prednosti skupnega nastopa videli v povezovanju in skupnem nastopu slovenskih nepremičninskih projektov, ki so v primerjavi z drugimi, na sejmu predstavljenimi projekti manjši, zato je po njihovem mnenju slovenski skupni nastop za potencialne tuje investitorje bolj zanimiv in privlačen.

Investicijsko nepremičninski sejem EXPO REAL v Münchnu poteka že od leta 1998 ter velja za največji in najodmevnejši investicijsko-nepremičninski sejem na območju Evropske unije. Lani sejma zaradi pandemije covid-19 ni bilo, leta 2019 pa je pritegnil 46.747 obiskovalcev iz 76 držav in 2189 razstavljavcev iz 45 držav. Poleg osredotočanja na digitalizacijo, sejem zajema tako različne segmente nepremičnin – pisarne, prodajo, hotele, logistiko in stanovanja, kot tudi celoten življenjski cikel zgradb, od razvoja projektov, do investicij in financ, trženja ter poslovanja.

Vir: SPIRIT Slovenija

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine