Piše: L. B.
V Budimpešti se je prejšnji teden odvijal mednarodni poslovni forum CEE Automotive Forum 2021. To je edinstveni dogodek v regiji, ki na enem mestu ponuja poslovna srečanja in mreženje med vodilnimi svetovnimi avtomobilskimi proizvajalci (OEM) in različnimi dobavitelji iz avtomobilske industrije. Pod okriljem SPIRIT Slovenija se je dogodka udeležilo tudi osem slovenskih podjetij, ki sodelujejo z avtomobilsko industrijo.
CEE Automotive Forum je dogodek strateškega pomena, ki je organiziran na visoki ravni in na katerem se predstavljajo nove strategije in napovedi, najnovejši trendi in razmere, nove tehnologije, kompetence in razvoj na področju avtomobilske industrije in proizvodnje. Letošnja vodilna tema dogodka je bila revitalizacija avtomobilske industrije po pandemiji in soočanje z različnimi izzivi v prihodnje. Na dogodku je dr. Zoran Stamatovski, MBA, s Sektorja za spodbujanje tujih neposrednih investicij na SPIRIT Slovenija udeležencem predstavil prednosti slovenskega poslovnega in investicijskega okolja v povezavi z avtomobilsko industrijo.
SPIRIT Slovenija je imela tudi svoj razstavni prostor, na katerem je predstavljala slovensko poslovno in investicijsko okolje ter investicijske priložnosti in možnosti za poslovna sodelovanja, predvsem na področju avtomobilske industrije. Sicer pa je delegacija podjetij pred poslovnim forumom obiskala tudi center s testnimi poligoni za testiranje samo vozečih vozil AVL Zala Zone, ki je popolnoma nov 250 hektarjev velik poligon, zasnovan za razvoj in testiranje avtonomnih in električnih vozil.
Slovenski udeleženci so bili z dogodkom zelo zadovoljni, napovedi nekaterih pa kažejo tudi na morebitne konkretne posle in dolgoročno sodelovanje. Po njihovem mnenju dogodek ne ponuja zgolj vpogleda v najnovejše podatke, napovedi, trende in izzive avtomobilske industrije v Evropi in po svetu, temveč tudi izjemno priložnost za nastavitev poslovnih povezav ter pregled in razmislek o trenutnih trendih in razmerah na avtomobilskem trgu. Slovenska podjetja so izrazila interes za sodelovanje na podobnih dogodkih v prihodnje, kar kaže na to, da so podjetja tovrstne poslovne dogodke prepoznala kot odlično priložnost za širjenje oziroma utrjevanje svojega poslovanja.