Piše: C. R.
Rimskokatoliška škofija na Siciliji se je opravičila staršem, ker naj bi njen škof skupini otrok dejal, da Božiček ne obstaja.
Škof Antonio Staglianò je prejšnji teden na verskem dogodku dejal tudi, da je rdečo Božičkovo obleko izbrala družba Coca-Cola zaradi oglaševanja, poročajo italijanski mediji.
Komentarji so razjezili starše. Duhovnik Alessandro Paolino iz škofije Noto je v opravičilu dejal, da je škof skušal poudariti pravi pomen božiča. Povedal je tudi, da je bil namen komentarjev poudariti zgodbo o svetem Nikolaju, ki je bil prvotni navdih za lik Božička in je znan po tem, da je obdaroval revne. “Najprej v imenu škofa izražam žalost zaradi te izjave, ki je pri najmlajših povzročila razočaranje in želim pojasniti, da so bili nameni monsinjorja Stagliana povsem drugačni” je v objavi na škofijski strani na Facebooku dejal pater Paolino.
Rev. Paolino, ki je vodja komunikacij v škofiji Noto je dejal, da je škof želel, da otroci “razmislijo o pomenu božiča” češ, da je ta datum postal znan po potrošništvu. “Če se lahko vsi, mladi ali stari, kaj naučimo iz lika Božička … je to: manj daril za ‘ustvarjanje’ in ‘potrošnjo’ ter več ‘daril’ za deljenje,” je dejal v izjavi. V pogovoru za časnik La Repubblica je škof dejal, da otrokom ni rekel, da Božiček ne obstaja, ampak da je treba “razlikovati med resničnim in neresničnim”.
“Pokazalo se je resnično dejstvo, da božič ne pripada več kristjanom” je dejal (v italijanščini). “Božično vzdušje med lučkami in nakupovanjem je nadomestilo božič.”
Vir: bbc.com