Tehnološki velikan na posebni digitalni konferenci predstavil letno poročilo za leto 2019 v katerem je razkril, da je prihodke od prodaje v enem letu povečal za 19,1% in skupaj znašajo 111,6 milijard evrov, čisti dobiček pa se je povečal na 8,16 milijarde evrov, je zapisano v sporočilu za javnost.
Po besedah Erica Xuja, Huaweijevega rotacijskega predsednika, bodo še naprej krepili konkurenčnost lasnih produktov storitev, spodbujali odprte inovacije in ustvarjali večjo vrednost za uporabnike in širšo družbo. ”Le tako lahko izkoristimo zgodovinske priložnosti, ki jih prinaša digitalna transformacija gospodarstva in UI, in dolgoročno ohranimo močno rast,” je še povedal Xu.
Primer dobre prakse Huaweijevega razvoja, v katerega vlagajo kar 15 % lastnih sredstev, so bazne postaje RuralStar, ki v več kot 50 državah in regijah omogočajo dostop do spleta ljudem, ki živijo na oddaljenih območjih.