Piše: Ivan Šokić
Korporacija Disney, ki je v zadnjih mesecih pokazala, da je njihova primarna misija proliferacija LGBT vsebine tako v njihovih produktih, kot tudi v šolah je napovedala, da bodo del dobičkov od prodaje letošnje “Pride” kolekcije namenili lobistični skupini, ki se zadnjih 20 let zavzema za vstavljanje LGBT vsebine v javne šole.
LGBTQ lobisti iz organizacije GLSEN, ki se zavzema za vrivanje LGBT vsebine v šolski kurikulum z Disneyjem sodelujejo že več kot 20 let, korporacija, ki je dolga desetletja veljala za družinam in otrokom prijazno, pa jih tudi finančno podpira.
Po Disneyjevih trditvah bodo v GLSEN zbrani denar porabili za poglobitev vpliva znotraj programov namenjenih ustvarjanju novih vodij med učenci in rasni enakosti znotraj omrežja GLSEN. Del finančnih sredstev bo šel tudi za “program mladih vodij,” ki je namenjen glasovom “marginaliziranih skupin in LGBTQ skupnosti ter za štipendiranje aktivistov za družbeno pravičnost.
Disney je leta 2020 lobistom v GLSEN kot del slavljenja homoseksualnosti in “meseca ponosa” doniral sto tisoč dolarjev. Organizacija, ki je nastala leta 1990 pa je po mnenju poznavalev odgovorna za vseprisotnost LGBT indoktrinacije v javnem izobraževalnem sistemu za mlajše od 12 let.
GLSEN je po trditvah skupine Parents Defending Education neposredno vplival tudi na učiteljsaka izobraževanja, urnike in šolsko politiko na nacionalni ravni. Tudi na spletni strani GLSEN piše, da si prizadevajo, da bi bili otroci že v vrtcu izpostavljeni “primerom in rabi jezika, ki vključuje vse vrste družinskih struktur vključno z LGBTQ družinami” in jih spodbujajo, da se pogovarjajo o spolni identiteti in razmišljajo o spolnih stereotipih.