Piše: J. Š.
DS Smith Slovenija je v sodelovanju s Skupino Panvita uvedel revolucionarno kartonsko embalažo DS Smith Easy Bowl. Inovativna embalaža ni le odgovor na naraščajoče izzive uporabe plastike, ampak tudi ključni korak k trajnostni prihodnosti. Tega sta podjetji skupaj naredili v zadnjem mesecu in na police nekaterih trgovcev v Sloveniji že dostavili mesne izdelke, ovite v novi, bolj trajnostni embalaži.
V zadnjih dneh smo lahko na jumbo plakatih in nekaterih prodajnih policah opazili mesnine blagovne znamke Ave, pakirane v novo, trajnostno, embalažo Easy Bowl. Easy Bowl je kartonski pladenj ali banjica za meso, mesne izdelke, ribe ali pripravljene obroke, ki ga odlikuje do 85 % zmanjšanje uporabe plastike. Inovativna zasnova združuje recikliran in reciklabilen zunanji kartonski pladenj in notranjo zaščitno folijo in tako ponuja rešitev, ki je ne le prijaznejša okolju, pač pa tudi učinkovito varuje in ohranja svežino mesa in drugih živil.
Potrošniki si želijo kupovati trajnostno
Kar polovica potrošnikov po Evropi danes bolj aktivno ločuje in reciklira odpadke kot pred petimi leti, 50 % kupcev pa išče embalažo iz reciklabilnih materialov. DS Smithov Easy Bowl je tako popolna rešitev za te potrebe. Še več, 62 % potrošnikov je pripravljenih plačati več za embalažo z manj ali brez plastike.
»V DS Smith Slovenija smo pripravljeni na širšo implementacijo Easy Bowla ne le v Panviti, ampak tudi na slovenskem in evropskem trgu. Embalažo DS Smith Easy Bowl vidimo v širokem spektru mesnih in ostalih prehrambnih izdelkov, ki so trenutno pakirani v stiropornih ali plastičnih pladnjih. Govorimo o milijonih kosov plastične embalaže, ki bi jih lahko nadomestili s kartonskimi rešitvami, s čimer bi porabo plastike zmanjšali za kar 85 % ali celo več, odvisno od dimenzij in izvedenke embalaže,« je povedal generalni direktor DS Smith Slovenija, Michal Zawistowski, in dodal: »Z inovacijo, kot je Easy Bowl, DS Smith postavlja nove standarde v industriji embalaže. Ponosni smo, da lahko skupaj s partnerji, kot je Panvita, prispevamo k bolj trajnostni prihodnosti in hkrati zagotavljamo izjemno kakovost embalaže za naše stranke.«
Novo poglavje v mesni industriji
S sodelovanjem podjetja DS Smith, pionirja v inovativnih embalažnih rešitvah iz valovitega kartona in Skupine Panvita, največje vertikalno integrirane verige podjetij v živilsko predelovalni industriji pri nas se odpira novo poglavje v mesni industriji, ki stremi k zmanjšanju okoljskega odtisa. Kot prvo slovensko podjetje, ki je uvedlo to inovativno embalažno rešitev pri nas, Panvita postavlja zgled trajnostnega ravnanja v celotni industriji. V samo enem letu bo to pomenilo več kot 1,6 milijona kosov plastičnih banjic manj, kar predstavlja pomemben korak k trajnostni prihodnosti.
Toni Balažič, direktor Skupine Panvita je povedal: »V Panviti si prizadevamo za trajnostno prihodnost na vsakem koraku naše proizvodnje. Z izvrstnim sodelovanjem z DS Smith in uvedbo nove embalaže smo naredili pomemben korak naprej v naši zavezi k zmanjšanju okoljskega vpliva. Ta inovacija se popolnoma sklada z našimi cilji, kot so 40-odstotno zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030, povečanje nabave trajnostno pridelanih surovin in uporaba vsaj 75 % reciklirane embalaže. Verjamemo, da s tem ne le izpolnjujemo svoje zaveze trajnosti, ampak tudi spodbujamo celotno industrijo k odgovornejšemu ravnanju z viri in boljšemu varovanju okolja. S tem dejanjem ne le potrjujemo svojo predanost trajnosti, temveč tudi utiramo pot za bolj zdravo in trajnostno prehransko verigo.«