9.1 C
Ljubljana
nedelja, 17 novembra, 2024

Festival podjetništva: Podjetništvo od blizu

Piše: M. Bo.

Najboljši slovenski podjetniki novembra javnosti odpirajo svoja vrata. V okviru aktivnosti Podjetništvo od blizu v sklopu Festivala odgovornega podjetništva SBC se bodo posebej osredotočili na mlade.

Najboljši slovenski podjetniki, člani SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, bodo svoja vrata odprli v ponedeljek, 21., in torek, 22. novembra. Gostili bodo osnovnošolce in srednješolce iz lokalnega okolja.

Od ideje do zgodbe o uspehu

Podjetniki bodo mladim prikazali svoje najboljše izdelke in rešitve. Sprejeli jih bodo v svojem naravnem okolju – v podjetjih. To je okolje razvoja in ustvarjanja, prostor, kjer se poslovne ideje uresničijo v izdelkih in storitvah. Orisali jim bodo svojo podjetniško pot, ki se je začela s tlečo idejo ter po zaslugi vztrajnosti in trdega dela prerasla v zgodbo o uspehu. Seveda jim bodo predstavili tudi svoje najboljše dosežke, pa tudi vrhunske strokovnjake in tehnologijo ter način dela v svojih podjetjih. Posebno pozornost bodo namenili trajnosti, ki je sestavni in neobhodni del odgovornega podjetništva.

Vključeno bo kar 1.000 mladih

Podjetništvo od blizu bo potekalo dva dni, in sicer po vseh 12 slovenskih regijah. Sodelovalo bo več kot 15 vrhunskih podjetij: BASS, DeltaHub, Fragmat, Gea College, Hermi, Ikor, Intra Lighting, Intera, Jezeršek, Lotrič, Modri val, MP Poslovne storitve, Paradajz, Siliko, Soltec, Strip’s, Stroka produkt, TEM Čatež, Kings Box, VIRS …

Kot rečeno, bo vsako podjetje mladim – v dogajanje bo vključenih kar 1.000 osnovnošolcev in srednješolcev – predstavilo svoje izdelke in storitve ter svoj trajnostni koncept, poleg tega pa tudi svoj pristop k odgovornemu odnosu do lokalnega okolja in prispevka k razvoju.

Svoboden, zanimiv in dinamičen poklic

Na dnevih odprtih vrat bodo mladi spoznali tudi dinamičnost, zahtevnost in lepoto podjetniškega poklica. Ta ima svoje zakonitosti: je zahteven, a hkrati ponuja svobodo, je zanimiv in nikoli dolgočasen. Podjetniški poklic in delovanje pa prinašata še mnogo več. Sta plemenito poslanstvo, prinašata uporabno vrednost, omogočata delovna mesta ter izboljšujeta lokalno okolje in širši prostor.

»Če temu dodamo še odgovornost, potem vemo, da je prav sporočilo odgovornega podjetništva, ki deluje po načelih trajnosti, tisto, kar želimo prenesti na mlade. Pa tudi sporočilo, da sta za podjetniški uspeh potrebna zanos in vztrajnost, ki sta na koncu vedno poplačana,« pravijo v SBC – Klubu slovenskih podjetij.

Natečaj za najboljše digitalne vizitke

V okviru festivala bodo zagnali tudi natečaj za digitalne vizitke podjetij, ki jih bodo srednješolci pripravili o posameznem podjetju. Skupina srednješolcev (v dogovoru s koordinatorjem podjetja) bo pripravila scenarij, posnela in zmontirala video o podjetju ter o delovnih mestih v njem.

Organizatorji festivala si želijo, da mladi v lokalnem okolju spoznajo podjetje, vidijo njegovo delovanje, spoznajo tehnologijo, zaposlene in delovna mesta, potem pa to skozi svoje oči predstavijo v videu, ki bo uporaben za promocijo podjetja in poklicev.

Sporočilo za mlade

Cilj festivala je, da mladi spoznajo lepoto in svobodo podjetništva, podjetništvo kot priložnost za samouresničevanje, pa tudi kot odgovornost. »Prikazati želimo pomen in odločilno vlogo podjetništva pri ustvarjanju družbe blaginje in uspeha,« pravijo v klubu SBC, kjer bodo dogajanje spremljali na vseh SBC-kanalih in družbenih omrežjih.

Sicer pa načrtujejo, da bo Festival podjetništva SBC dolgoročno postal vseslovenski celotedenski dogodek, ki bo skozi najboljše podjetniške zgodbe odslikaval pomen in vlogo podjetnikov ter podjetnosti v družbi. »Prepričani smo, da bo eden ključnih pristopov za dosego tega namena prav nagovarjanje mladih. Prav oni so namreč nosilci naše prihodnosti,« poudarjajo v klubu SBC.

POSLOVNE NOVIČKE

Gazela podravsko-pomurske regije: Benko-tehna Puconci

Priznanje je prevzel direktor Simon Benko iz podjetja Benko-tehna Puconci. (Foto: SBC)

Koroška gospodarska zbornica je v sodelovanju z družbo Dnevnik pripravila regijski dogodek v okviru 22. generacije projekta Gazela. Priznanje podravsko-pomurska gazela 2022 je prejelo podjetje Benko-tehna Puconci, d. o. o., član kluba SBC, ki se ukvarja s prodajo materialov gradbenim podjetjem in obrtnikom. V zadnjih petih letih je podjetje kar 2,4-krat povečalo prihodke iz prodaje, pri tem pa ustvarilo neverjetnih 157.000 evrov dodane vrednosti na zaposlenega.

Gazela gorenjske regije 2022 je podjetje Nimrod

Ustanovitelj in direktor podjetja Nimrod Kristjan Hlede (v sredini) s prestižnim priznanjem
(Foto: SBC)

Na zadnjem regijskem dogodku 22. generacije projekta Gazela je priznanje gorenjska gazela 2022 prejelo podjetje Nimrod, d. o. o., ki je član SBC – Kluba slovenskih podjetnikov. »Nimrod raste gazelje hitro,« je zapisala strokovna komisija v obrazložitvi, »svoje izdelke podpisujejo kot ‘divje dobro’.« Četrt stoletja staro podjetje je na trgu postavljeno kot eden največjih ponudnikov divjačine v Evropi.

 

SBC Nasledniki na obisku v podjetju MIK Celje

V podjetju MIK Celje so SBC Naslednike prijazno pogostili. (Foto: SBC)

SBC Nasledniki so se tokrat družili v Celju, natančneje v podjetju MIK Celje, kjer so jim pripravili topel sprejem. Komercialni direktor Alen Pliberšek jim je predstavil podjetje, sledil je pogovor na temo »Kako inovativne ideje naslednikov vpeljati v podjetje staršev«. Nasledniki so se strinjali, da je najpomembneje raziskati in razdelati idejo, se dobro pripraviti na njeno predstavitev, veliko komunicirati s sodelavci in nato vztrajati ter biti odločen.

Ptujska Intera praznuje 20 let

Podjetje Intera od letošnje pomladi domuje v Tehnološkem parku na Ptuju, kjer so odlične razmere za 37 sodelavcev. (Foto: SBC)

Intera je nastala v kleti družinske hiše, kjer je nekaj študentov z Davorinom Gabrovcem na čelu pod znamko SpletZone začelo iskati priložnosti v svetu spleta z izdelavo spletnih strani, portalov in e-trgovin. Sčasoma je ekipa rasla – danes je njena spletna in mobilna aplikacija Intrix vodilna slovenska rešitev za podporo ključnim poslovnim procesom in pomaga že več kot 9.000 uporabnikom v 20 državah sveta.

 

Platinasta bonitetna odličnost za podjetje AJM

Pri AJM so ponosni na doseženi rezultat in optimistično zrejo v prihodnost. (Foto: SBC)

V podjetju AJM okna-vrata-senčila, največjem slovenskem proizvajalcu stavbnega pohištva iz PVC, lesa in aluminija, imajo razlog za veselje: že drugo leto zapored so prejeli priznanje platinasta bonitetna odličnost AAA. Gre za najvišje mogoče poslovno priznanje odličnosti, ki jo analitična hiša Dun & Bradstreet podeljuje na evropski ravni in pomeni, da AJM posluje izjemno in izpolnjuje stroge certifikacijske kriterije.

Najnovejše poslovne novice si lahko ogledate tukaj.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine