Piše: Nina Žoher (Nova24tv)
Preko družabnih omrežij je zaokrožil posnetek, ki razgalja, čemu med drugim precepljenost proti covidu-19 v državi ni višja, kot bi ta lahko bila. Na izseku posnetega predavanja na eni izmed javnih srednjih šol je slišati učitelja fizike, ki v 21. stoletju dijakom in dijakinjam med drugim razlaga, kako se na račun virusa sploh ne moreš okužiti.
Glede na to, da so vprašanja okrog cepljenja proti covidu-19 vezana na znanost, je bizarno, da na šolah poučujejo ljudje, ki v znanost sploh ne verjamejo. Če se je kdo morda spraševal, čemu je ravno med mladimi toliko nasprotnikov cepljenja, je odgovor na dlani. V šolah so namreč izpostavljeni teorijam zarote in neznanstvenim razlagam okrog covida.
Izsek predavanja na eni izmed srednjih šol, ki naj bi se nahajala v Ljubljani, razkriva, kakšni učitelji so v slovenskem šolskem sistemu. Učitelj fizike, ki velja za očitnega covid skeptika, je med drugim zatrdil, kako novega koronavirusa sploh še niso izolirali, zaradi česar cepiva sploh naj ne bi mogli narediti. Po njegovo ljudje verjetno ne umirajo od virusa, prav tako naj ne bi držala statistika, ki nam jo kažejo. “Z virusom se sploh ne moreš okužiti.”
Radijski valovi odgovorni za špansko gripo!? 5G za covid!?
Taisti učitelj je svojim dijakom še pojasnil, kako ljudje naj ne bi bili fizična bitja, ampak električna in magnetna. Španska gripa naj bi nastala zaradi radijskih valov. Radarji pa naj bi predstavljali razlog za to, da se je epidemija pojavila med II. svetovno vojno. Kljub temu, da je sedaj že dobro znano, da se novi koronavirus med ljudmi prenaša s kužnimi kapljicami, ki nastanejo ob kašljanju, kihanju, govorjenju, petju ali pospešenem dihanju okužene osebe, profesor fizike trdi, kako se virus po zraku naj ne bi prenašal.
“Covid 19 je nastal zaradi 5G,” je pojasnil in dal vedeti, da se je vse skupaj pričelo širiti v kitajskem Wuhanu, ker naj bi bilo to območje najbolj pokrito s sateliti, ki so oddajali frekvence. S širjenjem 5G-ja po svetu pa naj bi se virus širil naprej.
Dijak je učitelja vprašal, kaj je cilj tega, da daš milijone in milijone evrov, da najprej narediš 5G, nato pa čez eno leto daš milijone in milijone evrov za izdelavo cepiva za virus, ki si ga sam naredil. Na to mu je učitelj odgovoril, da natančnega odgovora na to ne pozna. Kot tudi ni poznal vseh ostalih. “Kolikor berem, Bill Gates na glas govori, da nas je preveč in da je potrebno zmanjšati število prebivalstva na 500 milijonov.” Nato je v nadaljevanju navedel, kako cepiv proti covidu naj ne bi testirali. Potem ko je eden izmed dijakov zatrdil, da je v zvezi s cepivi potrebno vedeti, da kjer je potreba, se najde način in zato se je pospešil proces cepiv, je profesor pripomnil, kaj pa bo glede dolgoročnih posledic. “Saj tudi ne vemo dolgoročnih posledic korone. Kako vemo, da niso od korone hujše, kot od cepiva? Saj ne vemo, še ni tako dolgo prisotna”, je pripomnil taisti dijak. Profesor pa pristavil, da je korona manj nevarna od gripe.
Epidemija COVID-19 je – med drugim – razgalila tudi neprijetno resnico o našem šolskem sistemu… Pri fiziki na eni od ljubljanskih (javnih) gimnazij so se dijaki recimo učili, da se z virusom sploh ne moreš okužit 🤷… #TrohaNimaJurja
🧵1/4 pic.twitter.com/gEs954VLLO— Peter Gregorčič (@PeterGregorcic) September 12, 2021
Epidemija razkrila slabo kvaliteto javnega šolstva
Že dlje časa je znano, da je najpomembnejši način prenos virusa SARS-CoV-2 kapljičen, kar pomeni, da se virus prenaša v kapljicah, ki nastajajo pri govoru, petju, kašljanju, kihanju, ipd. Zaščitna maska tako po navedbah NIJZ služi kot pregrada, ki kapljice zaustavi, kar v praksi pomeni, da z uporabo zaščitne maske ščitimo predvsem druge. Očitno pa se s tem profesor fizike ne strinja, saj je svojim učencem dejal, kako maske naj ne bi predstavljale učinkovito sredstvo za preprečevanje okužb. Ko mu je dijak na to pristavil, zakaj pa jih vendarle nosijo kirurgi tekom operacij, je na to odgovoril, da jih verjetno imajo z nekim namenom. “Potem ne nosite maske profesor?” je vprašal dijak. Na to pa je dobil odgovor: “Ne, saj sem praktično vseskozi doma. Tudi zunaj je ne nosim, saj se mi zdi nesmiselno, ker sami sebi škodujemo. Zviša se nivo CO2 in zmanjša nivo kisika.”
Glede na povedano s strani profesorja je mogoče sklepati, da je do takšnega predavanja prišlo takrat, ko je šolanje potekalo od doma. Kakorkoli, čeprav je težko ugotoviti, na kateri šoli omenjeni profesor poučuje, je dejstvo, da je epidemija nedvomno razkrila vso bedo slovenskega šolskega sistema, od katerega se v prvi vrsti pričakuje, da zaupa vsaj znanosti. V nasprotnem primeru, namreč takšen profesor izgubi vso zaupanje in kredibilnost v to, kar počne. Če je to tako, ne čudi, da se pojavlja vedno več ljudi, ki takšne posameznike pozivajo k spremembi poklica.
Epidemija COVID-19 razkriva, da se lahko še zanesemo na zdravo pamet dijakov, ki prepoznajo, kdaj učitelj (fizike) -namesto tistega, za kar je plačan- prodaja teorije zatore… če pa tega ne bomo ustrezno naslovili, se zna tudi ta zdrava pamet pokvarit … #TrohaNimaJurja
🧵3/4 pic.twitter.com/jsHECUbg9D— Peter Gregorčič (@PeterGregorcic) September 12, 2021