9.1 C
Ljubljana
nedelja, 17 novembra, 2024

Mercator in Herman & partnerji na SOF-u prejela kar 9 nagrad

Piše: P. T.

Uspeh je v sodelovanju in točno to sta z devetimi nagradami na 30. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) dokazala Mercator in podjetje Herman & partnerji. Za projekt Mali šef so prejeli 1 zlato nagrado, 1 srebrno in 3 zlate za projekt Narezano po vašem okusu in 3 srebrne ter 1 zlato nagrado za projekt M SOSESKA.

Izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, Viktorija Radojević Mavrič je ob praznovanju dosežkov zaupala: »Mercator je velika ekipa ljudi, ki se vsakodnevno trudi delati dobro. Prav vsak član doprinese h končnemu rezultatu in zato smo vsi zelo ponosni ter veseli tudi zunanje potrditve preko nagrad, ki nam povedo, da razmišljamo in delamo v pravo smer. SOF je priznan festival, v tekmovalnem delu je bilo veliko odličnih del, zato je še toliko boljši občutek, ko so tudi naši projekti med nagrajenimi. Zdrava konkurenca nas drži budne in kreativne, kar je dobro za napredek na vseh področjih. Drugi namreč ne spijo, zato se moramo tudi mi spreminjati in biti inovator. To še posebej dokazujemo s spletno video platformo M SOSESKA, ki jo ustvarjamo v tesnem sodelovanju s Herman & partnerji.«

O dolgoročnem partnerstvu in sodelovanju med podjetjema pa je partnerica v podjetju Herman & partnerji, Tina Cirman Popovič, povedala: »Z Mercatorjem smo, še posebej zaradi M SOSESKE, ki je res inovativen in posledično izjemno obsežen projekt, oblikovali zelo tesno in partnersko sodelovanje. Ponosni smo, da nam največji slovenski trgovec zaupa in pogosto tudi pusti prosto pot naši domišljiji. Verjamemo, da je prav to pravi recept za uspešne projekte in sodelovanje med naročnikom ter agencijo. Nagrade pa so odlična češnja na vrhu torte.«

»Pristen stik z zaposlenimi in kupci je naše osnovno vodilo, zagotovo pa smo zelo veseli tudi nagrad, ki nam jih podeli marketinška stroka, zato se zahvaljujemo žiriji SOF-a, da so prepoznali trud, ki ga vlagamo v komunikacijo in odličnost naših marketinških projektov,« je ob koncu dodala Viktorija Radojević Mavrič. »Najboljši sosed« skrbi tako za zaposlene na eni strani in kupce na drugi strani prodajnega pulta.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine