0.2 C
Ljubljana
ponedeljek, 23 decembra, 2024

(PREJELI SMO) Brežiški turizem z vse več trajnostnimi doživetji in že zelo blizu številkam iz turistično rekordnega leta 2019

Piše: Občina Brežice

V destinaciji Čatež in Brežice smo v mesecu juliju zabeležili skupno 107.849 nočitev, kar je približno 1.000 nočitev več kot v enakem obdobju lani (julij 2021). Gledano širše je destinacija sicer v prvih sedmih mesecih letošnjega leta zabeležila kar 175.993 nočitev več kot v enakem obdobju lani, kar pa je sicer podatek, ki ne pove prav veliko, saj je bilo lansko leto zaradi epidemioloških ukrepov neprimerljivo z letošnjim.

Pozitiven je podatek, da smo letos v prvi polovici leta zabeležili le še približno 3% manj nočitev kot v zadnjem enakem obdobju leta 2019. Navedeno kaže na pozitiven trend naraščanja nočitev in končno tudi približevanje številkam pred epidemijo. Najvišji delež nočitev (kar 57%) na destinaciji Čatež in Brežice so tudi letos v obdobju prvih sedmih mesecev ustvarili domači gostje, sledijo jim Nizozemci, Hrvati in Italijani. Po mnenju ponudnikov namestitvenih kapacitet bi se znal visok delež domačih obiskovalcev v drugi polovici leta 2022 nekoliko znižati na odstotek, ki bo primerljiv tistemu pred epidemijo, saj letošnje podatke še vedno pripisujejo turističnim bonom.

Aktualno je doživljanje destinacije na način, ki je naravi in družbi prijazen

Epidemija je spremenila navade družin in posameznikov. Postali smo bolj pozorni na svoje lokalno okolje, spremenili smo prehranjevalne navade in med šolo ter delom od doma bolj skrbno razporejali čas. V Sloveniji narašča zavedanje o pomenu športa in vplivu aktivnega prostega časa na kakovost življenja. Že lansko poletno sezono smo se raziskovanju in novim dopustniškim navadam turistov v Zavodu za podjetništvo, turizem in mladino Brežice (ZPTM) prilagodili s posebno poletno ponudbo, ki smo jo gostom v okrepljeni obliki ponudili tudi letos: brezplačni vodeni pohodi po Čateževi energijski pešpoti, vodeni bosonogi pohodi na Sv. Vid in Špiček, brezplačna vodenja z lokalnim turističnim vodnikom po starem mestnem jedru z ogledom gradu ter vodeni ogledi nove turistične ponudbe na destinaciji, izposoja električnih koles, …

»Postkoronski« obisk dogodkov nad vsemi pričakovanji

Izjemno dobro so bili obiskani poletni dogodki v starem mestnem jedru Brežic, Dan kruha vina in salam ter produkcijsko in programsko najbolj zahtevna Mestna promenada doslej, ki je v mesto privabila rekordno število obiskovalcev. Predvsem smo na dogodkih v mestu letos zaznali povečan obisk tujih obiskovalcev iz bližnjih term, ki so bili redni obiskovalci otroških aktivnosti (družine) in večernih koncertov, zanimanje pa so pokazali tudi za lokalno ponudbo na stojnicah v sklopu poletnega dogajanja in na informativni stojnici TIC v Termah Čatež. Tudi digitalna grajska sobana veličastnih sedem gradov Posavja je v letošnjem juliju zabeležila 20% več obiska kot v enakem obdobju lani.

Po besedah direktorice Zavoda za podjetništvo, turizem in mladino Brežice, Katje Čanžar, bodo v ZPTM tudi v prihodnje nadaljevali z aktivnostmi promocije destinacije kot butične destinacije, s posebnim poudarkom na aktivnih in zelenih doživetjih. Kot je nedavno poročala tudi Slovenska turistična organizacija, se moramo zavedati, da je pred nami obdobje, ki v slovenski turizem prinaša številne negotovosti in spremembe, zato se bomo morali na razmere ves čas prilagajati tudi s ponudbo in aktivnostmi znotraj vseh turističnih deležnikov v destinaciji.

Vir: Zavod za podjetništvo, turizem in mladino Brežice

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine