Piše: L. B.
Organizatorji javnih kulturnih prireditev morajo po spremembi Odloka o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev končnim uporabnikom v Republiki Sloveniji od 1. 8. 2021 naprej preverjati izpolnjevanje pogoja PCT pri obiskovalcih. Sprememba pa vključuje tudi podaljšanje veljavnosti negativnega testa PCR iz 48 na 72 ur.
Tako imajo organizatorji obveznost, da preverijo izpolnjevanje pogoja PCT pri vsakem obiskovalcu že pred vstopom v prostor oziroma na površino, kjer se izvaja javna kulturna prireditev. S pisnim potrdilom na vidnem mestu morajo obvestiti končne uporabnike, da je izpolnjevanje pogoja PCT obvezno za udeležbo.
Veljavnost negativnega testa PCR za končne uporabnike na javnih kulturnih prireditvah in nastopajoče, ki občasno izvajajo javne kulturne prireditve, se je spremenila tako, da bo test veljal 72 ur od odvzema brisa, in ne več 48 ur. Veljavnost testa HAG ostaja nespremenjena (48 ur).
Drugi pogoji in omejitve pri ponujanju kulturnih storitev ostajajo nespremenjeni.
Sprememba odloka je bila 22. 7. 2021 objavljena v URADNEM LISTU.
Veljavni pogoji in omejitve izvajanja kulturnih dejavnosti so objavljeni na strani IZVAJANJE KULTURNIH DEJAVNOSTI.