0.2 C
Ljubljana
ponedeljek, 23 decembra, 2024

Buržujska Levica proti razvoju zaostalih slovenskih regij

Piše: Aleš Ernecl/Nova24

Buržujska, kaviarsocialistična, levica višjega srednjega razreda in kar je še teh opisov enega in istega contradictio in adiecto: političnih strank in strančic širom zahoda in s tem tudi v Sloveniji, ki nimajo nobenega posluha za realpolitiko in probleme delavskega razreda, temveč mislijo in živijo megalomanske globalistične projekte newyorških elit. Pri nas pa: predvsem stranka Levica.

Stranka Levica je napadla vladni poskus pridobivanja evropskih sredstev za cestno povezovanje Slovenije, češ, da gre za enega največjih virov toplogrednih plinov pri nas. To je seveda skrajni ekološki populizem, ki ignorira dejstvo, da večina prometa, tudi z električnimi vozili, poteka po cestah, za kar je dobro imeti Slovenijo povezano.

Na njihov, tako se je izrazil, zeleni populizem, se je na Twitterju odzval tudi Dr. Žiga Turk, ki je zapisal, da gre za neutemeljen zeleni populizem, da se bo avto elektrificiral. Čas je edino, česar nimamo vedno več. Osebno vozilo omogoča najhitrejše premikanje po Sloveniji. Če želimo policentrični razvoj, je treba Slovenijo cestno povezati.

Levici ni mar za enakomerno razvitost Slovenije – vztrajajo pri 1% iz prestolnice
To ni prvi primer, ko Levica dokazuje, da že dolgo ni več stranka, ki ščiti delavce – če je to sploh kdaj koli bila. Že Donald Trump je dokazal, da je pomembno promoviranje dolgoročnega, globalističnega, centralno planskega gospodarstva in mu predpostavljati zdravje in službe delavskega razreda, ki jih potrebuje tukaj in zdaj, ne čez deset let. Z gradnjo cest pridejo delovna mesta, z gradnjo cest se povezuje pokrajine, povečuje dostopnost, pretočnost, olajšuje logistika. Ena cesta ima lahko torej multiplikativne učinke, tudi na preostale sfere življenja posameznikov.

Image

Da gre za nekaj veliko bolj kompleksnega kot to predstavlja Levica in z njo vsa globalistična eko – mafija, je dodal Srdan Kuret, ki je zapisal, da so se ob predstavitvi elektro Chryslerja vsi kar cedili, kako bo to enostavno in čisto – priključiš kabel, nafilaš in furaš brez izpuhov. Potem pa predstavnik elektrodistributorja pove, da 95 odstotkov njihove elektrike prihaja iz termoelektrarn na premog.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine