Dr. Maks Tajnikar, ekonomist in nekdanji gospodarski minister:
»Ideje, kakšna naj bi bila ta nova letalska družba, so pravzaprav enake, kot smo nekoč že imeli Adrio Airways (AA) leta 2010, 2011, ko je kot takšna še obstajala. Niti v gospodarstvu, niti v prebivalstvu, niti nasploh v družbi ni bilo interesa, da takšno družbo ohranimo. AA ni bila slabo podjetje. Težava je bila, da so se ustvarjale izgube in slovenski družbi ni bilo do tega, da bi te izgube pokrivala. Iz tega se je delala afera in AA je odšla najprej v neprave zasebne roke, potem je bankrotirala. Pomembno je tudi to, da v tistem času ni nastala povezava z letališčem na Brniku – da bi z letališčem kompenzirali dobičke z izgubami pri letalski družbi, kot to danes počnejo tudi velike družbe, npr. pri Quatar Airways in Lufthansi. Nič od tega nismo naredili. /…/ Če bi že ustanovili novo družbo, bi morali najprej sprejeti zakone, ki omogočajo in zagotavljajo, da bomo pokrivali izgube takšne družbe. Govorjenje, kakšne so eksternalije te družbe, ne koristi kaj veliko. Tudi ekonomske upravičenosti ni. Slišim, da naj bi se dobiček ustvarjal po sedmih letih – to je iluzija. Nima smisla sanjati o tem.«
Vir: Siol.net