3.9 C
Ljubljana
četrtek, 14 novembra, 2024

Židanov milijonski posel s Futuro: Odgovor na vprašanje, ali prodaja slovenske perutnine še pada, je škandalozen!

Posel magistra svinjereje Dejana Židana, predsednika vladne stranke SD, ki je danes predsednik parlamenta, prej pa je bil (tudi v času spornega posla) leta minister za kmetijstvo, z agencijo Futura, smrdi do neba. Razkrili smo, da je bila razpisna komisija sestavljena iz Židanovih starih znancev, o čemer smo pisali na povezavi, po podpisu pogodbe pa so sklepali anekse, prek katerih so delili denar, kar lahko preberete na povezavi. Poznavalci ocenjujejo takšno izplačevanje denarja vsaj za nenavadno.

Šokirani pa boste, ko povemo, kaj so z ministrstva za kmetijstvo pojasnili, ko smo o poslu, ki traja od leta 2016, izvedeli, ko nas je zanimalo, kakšni so učinki trimilijonske kampanje. V zadnjih tednih, ko je Slovenijo pretresala afera z bolnim poljskim mesom, so mediji, večinoma na podlagi sporočil uprave za varno hrano, ki deluje v okviru kmetijskega ministrstva, pri poročanju o mesu uporabljali mersko količino tona, kot denimo v sporočilu uprave za varno hrano z dne 22.2.2019.

Zato smo vprašali po količinskih podatkih, razumno se zdi, da bodo tone ali kilogrami, v katerih država meri, ali je trimilijonski projekt uspešen. Vprašali smo: “Kakšen je bil po posameznih letih omenjene kampanje vpliv na prodajo slovenskih proizvodov? Prosimo za količinske podatke. Ali drži informacija, da delež prodaje slovenske perutnine še vedno pada?”

Pojasnilo je, milo rečeno, škandalozno, v službi za odnose z javnostmi kmetijskega ministrstva, ki jo vodi Luka Kočevar – kako rad se je Židan stiskal k sodelavcu in kakšne intimne povezave je spletel na Pop TV, ki o sporni milijonski pogodbi sploh ne poroča, preberite na povezavi – so prostodušno priznali, da ob tako velikanskem znesku sploh ne vedo, ali se proda več slovenske hrane, in ali drži, da delež prodaje slovenske perutnine pada. Zapisali so: “Neposrednih odgovorov na ti dve vprašanji MKGP ne more posredovati. V okviru kampanje Naša super hrana namreč MKGP ne izvaja meritev trendov obsega prodaje slovenskih izdelkov v trgovinah. S ciljem spremljanja uspešnosti kampanje pa se izvajajo meritve sprememb stališč potrošnikov do lokalne hrane. Pooblaščena raziskovalna agencija Valicon tako izvaja meritve/raziskave v zvezi z učinki kampanje “Naša super hrana” enkrat letno (konec oktobra) in v tem okviru tudi raziskavo javnega mnenja o spremembi stališč potrošnikov do lokalne hrane. Tako lahko vsako leto primerjamo dosežene učinke kampanje in sporočil glede na enako raziskavo, ki je bila opravljena pred začetkom triletne kampanje novembra 2016. Tako lahko spremljamo napredek pri percepciji lokalne hrane pri potrošnikih.”

Razkrivanje tovrstnih razsežnosti posla daje vse bolj slutiti, da promocija slovenske hrane še zdaleč ni bila ključni razlog za milijonski proračunski posel, ki si ga je privoščil Dejan Židan.

Skandal24.si

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine