-1.5 C
Ljubljana
petek, 22 novembra, 2024

V tiskani izdaji Demokracije preberite: Vsiljevanje kulture smrti – v čigavem imenu?

Piše: Gašper Blažič

Vsiljevanje LGBT v šolstvo, medije, zakonodajo …, priprava na legalizacijo evtanazije, razširjanje prebujenske (»woke«) ideologije, na drugi strani pa brisanje krščanske identitete našega naroda – vse to ima skupni imenovalec: kulturni marksizem, ki je precej bolj potuhnjen kot tista različica bojevitega marksizma, ki jo poznamo iz časov naše polpretekle zgodovine.

V minulih tednih smo večkrat pisali o knjigi »Forum São Paulo«, ki od blizu razkriva tehniko širjenja kulturnega marksizma v Latinski Ameriki. Ni dvoma, da se omenjene »vrednote« na podoben način širijo tudi pri nas, v času Golobove vlade pa še posebej agresivno. Ne prizanašajo niti družinam, niti mladim, niti otrokom.

Trgovci cenzurirajo krščanske praznike

Zanimivo je, kako smo že decembra lani opazovali obnašanje (nekaterih) trgovskih verig, ki so začele brisati besedo »božič« in uvajati samo »sproščene praznike«. Pred kratkim se je ponovila skoraj identična situacija, le da je šlo za veliko noč – in zanimivo je, da so na tem izpitu padle iste trgovske verige (npr. Lidl). Ker gre za mednarodno mrežo, kjer se v drugih državah niso sramovali omenjati velike noči, lahko sklepamo, da je šlo za prilagajanje trendom v Sloveniji, saj je znano, da se vladajočim strukturam ni dobro zameriti. Tovrstni oportunizem seveda vpliva tudi na ravnanje trgovcev. »Občutki pomladi« namesto »velike noči« – pa potrošništvo gor ali dol – kažejo na novodobno poganstvo, ki gre korak više od mišljenja, da se velika noč pozna pač po šunki, potici in pobarvanih jajcih, medtem ko vsebina praznika ni pomembna. No, kakšni cinični komentatorji bi se verjetno malo nasmejali ob dejstvu, da svinjske šunke pač ni mogoče prodajati z oznako »halal«. No, morda pa nas že prihodnje leto v skladu z vegansko agendo sedanje vlade čaka velika noč brez šunke. In morda tudi brez pirhov. A ko gre za krščanstvo, se spoštovanje raznovrstnosti pač ne upošteva. Morda je to dokaz, da potrošništvo nima kaj dosti z vsebino krščanskih praznikov, pa če trgovci milijonkrat voščijo blagoslovljeno veliko noč. Ali pač? Zanimivo je, da smo morali pred kratkim zaradi grožnje odvetniške pisarne, ki zastopa Lidl, z naše spletne strani umakniti pismo bralca, ki je kritično pisal o Lidlu.

Več si lahko preberete v tiskani izdaji Demokracije!

Tednik Demokracija – pravica vedeti več!

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine