Veriga kavarn Starbucks je v tretjem četrtletju ustvarila 6,30 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje in tako presegla pričakovanja analitikov. Nad njihovimi pričakovanji je tudi prilagojeni dobiček brez enkratnih stroškov, ki je nanesel 62 centov na delnico in presegel pričakovanja za dva centa.
Čisti dobiček je medtem nazadoval na 755,8 milijonov dolarjev, potem ko ga je bilo v tretjem četrtletju lani za 788,5 milijona dolarjev.
Globalna prodaja Starbucksa je narasla za tri odstotke, od tega v ZDA za štiri in na Kitajskem za dva odstotka.
Prodaja na Kitajskem, ki je v zadnjih letih pospešeno rasla, se je sicer zda malce umirila zaradi ostre konkurence in regulacij na dostavne storitve. Starbucks je na Kitajskem za dostavo povezan s spletno trgovino Alibaba.
Za soočanje s konkurenco Starbucks odpušča, zapira posebne trgovine s čajem, uvaja novo prehrano in pijače.
Poslovanje Stabucksa je preseglo pričakovanja Wall Streeta, delnice so se v podaljšanem borznem trgovanju podražile za 9,36 odstotka na 64,12 dolarja.