8.9 C
Ljubljana
torek, 26 novembra, 2024

Prebujenski aktivizem ogroža tržno vrednost znamke Disney, ob njej pa tudi znamke Vojna zvezd, Marvel …

Piše: Sara Kovač (Nova24TV.si)

Znamka Disney je bila nekoč sinonim za kakovostne animirane filme. V skoraj sto letih so ustvarili nekaj najbolj prepoznavnih animiranih likov, ki so razveseljevali mlade in mlade po duši. Politični aktivizem “prebujenskega tipa” sedaj ogroža znamko, podobno kot je ta sesul borzno vrednost legendarne pivovarske znamke Bud Light. 

Zaradi svoje obsedenosti s “prebujenskimi” vsebinami in politiko identitete Disney ni uničil le svoje blagovne znamke, temveč štiri največje, najbolj zanesljive in priljubljene znamke v zgodovini filma: Vojna zvezd, Marvel, Indiana Jones in Pixar.

Namesto da bi Disneyeve produkcije razveseljevale otroke z njim primernimi vsebinami, najmlajše “izobražuje” o transvestitih, transeksualcih, homoseksualnosti in drugih pojavih v družbi, ki zadevajo predvsem odrasle. Obsedenost znamke z odraslimi vsebinami pa se je pričakovano začela odražati tudi na tržni vrednosti znamke.

Kot poroča Breitbart, je bil padec tržne vrednost pričakovan, njihove storitve pa za potrošnike vse manj zanimive. Ameriški medij navaja šest katastrof, s katerimi se trenutno sooča svetovno znana znamka.

Padanje vrednosti delnice
Vrednost Disneyeve delnice je bila nekoč popularna pri vlagateljih. Pred dvema letoma se je vrednost delnice gibala blizu 200 dolarjev. Vrednost delnice je pred enim mesecem znašala 90 dolarjev, nekaj dni nazaj 84 dolarjev, včeraj je bil zabeležen še dodatni padec. Delnica je dosegla 81,84 dolarjev, kar predstavlja skoraj desetletno dno.

Tožbe vlagateljev
Vlagatelji tožijo Disney zaradi domnevnega laganja o potencialni dobičkonosnosti Disney+, Disneyeve storitve spletnih vsebin. Družba je vlagateljem obljubila, da bo projekt dobičkonosen do leta 2024, kar se skoraj zagotovo ne bo zgodilo. Vlagatelji trdijo, da so bile napovedi o dobičkonosnosti namerno zavajajoče in da je k optimističnim napovedim botrovalo kreativno računovodstvo.

Neuspešne produkcije
Od šestih večjih Disneyevih projektov v tem letu pet projektov ni doseglo finančnih pričakovanj. Naslednja velika produkcija, ki je še niso lansirali, je The Marvels, feministični film o superjunakih. S tem bodo morali zaslužiti približno 500 milijonov dolarjev, preden bo zabeležen prvi dolar dobička. Breitbart med manj uspešnimi navaja Ms. Marvel show in druge.

“Jalovi” tematski parki
Eden od dejavnikov Disneyeve poti v prepad so po mnenju Breitbarta tudi nastopi transvestitov v zabaviščnem parku za otroke Disneyland.

Disney+  je katastrofa
Disneyjeva storitev “prebujenih” vsebin, sicer namenjena majhnim otrokom, nazaduje. V zadnjem četrtletju je izgubil 300.000 naročnikov in stotine milijonov dolarjev. V zadnjih treh četrtletjih so izgubili 2,2 milijarde dolarjev.

Uničenje blagovne znamke
Zaradi svoje obsedenosti s “prebujenskimi” vsebinami in politiko identitete Disney ni uničil le svoje blagovne znamke, temveč štiri največje, najbolj zanesljive in priljubljene znamke v zgodovini filma: Vojna zvezd, Marvel, Indiana Jones in Pixar.

 

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine