4.4 C
Ljubljana
torek, 19 novembra, 2024

Dr. Curio: Strokovna komisija želi v Nemčijo preseliti 40.000 migrantov

Piš: C. R.

Strokovna komisija o vzrokih za beg je na zvezni tiskovni konferenci predstavila svoje poročilo, ki vsebuje številne predloge ukrepov za to, izrecno pa tudi za prihodnjo zvezno vlado. Osrednji moto je očitno zmanjšati nezakonite migracije v Nemčijo s preprosto legalizacijo.

Prepis videoposnetka:

Zvezni minister za razvoj Gerd Müller (CSU): “Begunske krize še ni konec. Izjemno dragoceno poročilo z jasnimi analizami in predlogi za določanje politične usmeritve v prihodnjih mesecih, zlasti pa za naslednjo vlado.”

Dr. Gottfried Curio: “Tamkajšnje zahteve in priporočila za ukrepanje se berejo kot program levičarske ekstremistične stranke priseljencev in po svojih zahtevah celo presegajo volilni program Zelenih. Tukaj je nekaj točk:

Prvič, priporočamo, da Nemčija sprejme več beguncev s preselitvijo. Predlagani cilj je nič, nič, nič pet odstotkov lastnega prebivalstva. To bi pomenilo več kot 40.000 preselitev v Nemčijo na leto. Trenutno jih je pet in pol tisoč. Na tiskovni konferenci je bila ta številka nič, nič, nič pet odstotkov večkrat omenjena, kot da ne gre za veliko. Dejansko je to več kot 5 odstotkov rojstne kohorte v Nemčiji, k temu pa se prištejejo še vse druge poti priseljevanja, kar ima kumulativni učinek.

Gerda Hasselfeldt, predsednica strokovne komisije: “In četrtič, predlagamo mednarodno zvezo za preselitev, ki bi na urejen in zakonit način sprejela osebe, ki potrebujejo posebno zaščito.”

Dr. Gottfried Curio: Države članice tega zavezništva morajo vsako leto trajno sprejeti določeno kvoto priznanih beguncev. Izrecno se sklicuje na globalni dogovor o migracijah ali beguncih iz leta 2018, katerega obveznosti ne bi bile zadostno izpolnjene. Poslušajte in se čudite: ti domnevno nezavezujoči pakti se že uporabljajo kot sidro za argumente, s katerimi se v Evropi uveljavlja zavezništvo prekomernih tujcev. Takšna koalicija se lahko srednjeročno zaveže k 120.000 preselitvam na leto. Odločitev je bila očitno sprejeta v korist nemške posebne poti. V Franciji, na primer, se po raziskavi 58 odstotkov vprašanih strinja z zažigalnim pismom generalov, ki opozarjajo na razmere, podobne državljanski vojni. Vendar pa bo Nemčija gotovo spet posredovala za vse, ki tega ne želijo.

Raziskava kritizira tudi dejstvo, da zlasti osebe z nizko ali neformalno izobrazbo nimajo skoraj nobenih možnosti za zakonito migracijo. Treba bi bilo ustvariti dodatne možnosti za vstop manj usposobljenih oseb. Zakaj naj bi Nemčija tem ljudem sploh pomagala pri migraciji, ostaja skrivnost. V ozadju te na videz nerazumne politike je načelo, da je treba v Nemčijo pripeljati pravzaprav vse ljudi na svetu, ki se jim zdi, da so za to potrebni, in jih tu oskrbeti. Najprej se vzpostavi moralna obveznost, da bi jo nato lahko razumeli kot krivdo, da še vedno niso bili vsi prebivalci zemlje deležni možnosti priselitve v Nemčijo.

Gospodarski razlogi, ki jih politiki običajno navajajo – pomanjkanje kvalificiranih delavcev, staranje prebivalstva, težave, ki bi jih lahko rešili z notranjimi viri -, so očitno uporabljeni kot pretveza za uveljavitev pravega cilja – več priseljevanja za vsako ceno. In kako bodo vsi prišli sem? V poročilu piše: “Poleg tega bi morala zvezna vlada razširiti izdajanje humanitarnih vizumov, da bi lahko hitro pomagala ljudem v akutnih kriznih razmerah. Namen je moralno izsiljevati državljane s podobami katastrof. Vendar je veliko lažje organizirati nujno pomoč na terenu kot reorganizirati nemški socialni in upravni aparat za obvladovanje posledic takšnih helikopterskih vizumov.

In še več. “Poleg tega bi morala zvezna vlada preučiti možnosti za prosilce za azil v tretjih državah zunaj EU.” Tukaj je moto: Če se kje na svetu pojavijo pritožbe, bi morala Nemčija takoj odpraviti vizume in prevzeti breme vsega sveta. V Eritreji se nek diktator veseli deviznih prihodkov od nakazil iz nemških socialnih pomoči, seveda pa ga ne zanima izboljšanje humanitarnih razmer na terenu.

Gerd Müller: “Zvezna vlada bi morala z ustreznimi državami izvora skleniti obsežna partnerstva na področju migracij, da bi ustvarila tudi varne migracijske poti.”

Dr. Gottfried Curio: Torej bi morale biti vlade nagrajene tudi za slabo politično upravljanje in vodenje. Kakšno korist, če sploh kakšno, imajo Nemci od takšnih domnevnih partnerstev, katerih edini namen je ustvariti še več vstopnih poti v Nemčijo?

V poročilu je še zapisano: “Zaradi vse večjega števila ljudi, ki po svetu iščejo zaščito, bi morala zvezna vlada ponovno razmisliti o svojih zadržkih glede vključevanja občin v sprejemanje beguncev. V sodelovanju z več kot 220 nemškimi občinami, ki so ponudile sprejem beguncev, bi morala poiskati načine, kako to zavezo spoštovati in izkoristiti.”

Namesto da bi to ponudbo, ki je daleč od države, hvalili kot zavezo mimo obstoječega zakona o tujcih, bi jo morali razkriti kot to, kar je: kot levičarsko izložbo na račun lastnega prebivalstva, samohvalo levičarskih provincialnih knezov, ki se nočejo ukvarjati s posledicami, eksplozijo najemnin, socialnimi napetostmi, kulturno izgubo domovine.

Nadalje: “Zvezna vlada bi morala strpnim osebam, ki se v bližnji prihodnosti ne morejo vrniti v domovino, ponuditi varne možnosti za bivanje in tako zmanjšati število oseb, ki morajo zapustiti državo. Kdor nezakonite – ker tolerirane osebe nimajo pravice ostati – preimenuje v zakonite, morda na papirju zmanjša nezakonitost, tako da lahko Unija razglablja o zakonitih in urejenih. Toda to je le izpolnitev načrta po načelu “window dressing”: ni zakona, ni kršitve zakona. S tem se temeljni problem ne spremeni, temveč se še poslabša, saj je mogoče de facto pridobiti pravico do prebivanja. To je glavni dejavnik, ki spodbuja nezakonito priseljevanje. Enako napačno razumevanje, ki je razlog za tako imenovano menjavo voznega pasu.

Gerd Müller: “Toda to je premalo, če Bruselj gradi le zaščito zunanjih meja in, kar se mi zdi usodno, odpravlja reševanje na morju, pri čemer ne vidimo več, da je Sredozemsko morje danes še vedno morje smrti.

Dr. Gottfried Curio: V zvezi s tem poročilo poziva Nemčijo, naj se zavzame za dekriminalizacijo reševanja na morju po vsej Evropi. Pomembno je, da nezakonitost ni na strani trgovcev z ljudmi in njihovih pomočnikov. – to so očitno partnerji in zavezniki nemške vlade, ne pa Frontex in mejne države EU. V tem primeru, tako kot v Avstraliji, bi se število migrantov iz čolnov s takojšnjo repatriacijo hitro približalo ničli, zakon o reševanju na morju pa preprosto predpisuje prevoz do naslednjega varnega pristanišča.

Gerda Hasselfeldt: “Tretjič, predlagamo dolgoročno podporo državam gostiteljicam beguncev in migrantov na način, ki ga je mogoče načrtovati z novimi večletnimi paketi, da bi, prvič, preprečili nadaljnje migracije in, drugič, zagotovili, da begunci najpozneje po desetih letih ne bodo več potrebovali javne pomoči.”

Dr. Gottfried Curio: To pomeni, da bi morala Nemčija za migrante in tako imenovane begunce z vsega sveta in z vseh koncev sveta poskrbeti za 10 let, ne glede na to, kje se nahajajo. Če se po desetih letih še vedno ne bodo sposobni sami preživljati, bo socialna podpora seveda ostala jasna tudi po tem.

Kakšni so razlogi za selitev v Nemčijo?

Gerda Hasselfeldt: “Glavni razlogi so vojna, preganjanje, stiska, pomanjkanje možnosti. Vedno bolj pa se pojavljajo tudi posledice podnebnih sprememb, uničevanja okolja, pa tudi demografskega pritiska ali slabega upravljanja.”

Dr. Gottfried Curio: Torej, ko slišite zadnji razlog – slaba vlada -, lahko Nemce v okviru razvojnega partnerstva kmalu odpeljete drugam? Po površini pa se Nemčija 85-krat bolj prilega Afriki. Gostota prebivalstva je petkrat večja. Zakaj naj bi se demografski pritisk v Afriki razbremenil v Nemčiji?

Gerd Müller: “In to je Corona. Ta pandemija Corone je 115 milijonov ljudi znova pahnila v absurdno revščino.”

Dr. Gottfried Curio: Tu je zelo božično in Müller želi končno razdeliti darila za Afričane, ki se želijo preseliti. Da bi Nemcem to omogočil, kot vsak dober kmet išče referenčno točko iz vsakodnevnih izkušenj, da bi jim namignil na poznanost in iz nje potegnil lažne posledice. Zato ne želi čakati na predvidljiv konec pandemije, temveč želi ustvariti stalne dostopne poti za začasne razmere. Moto: Kako čim hitreje zavzeti Nemčijo? Kakšen je univerzalni razlog, ki bi ga lahko navedel praktično vsakdo? Corona. Kdor torej misli, da mora septembra voliti CDU ali FDP, da bi preprečil rdeče-rdeče-zeleno, ga čaka grdo prebujenje. Ta program so predstavile tako izvirne osebnosti, kot sta Gerd Müller in Gerda Hasselfeldt iz domnevno trdno konservativnega dela CSU, imenovanega Union. V resnici so se ideološko že zdavnaj uskladili z Zelenimi in niso več pripravljeni niti na zaviralni odpor, temveč se predajajo tekmovanju, da bi jih prehiteli. Domnevno nezavezujoči migracijski pakt se izvaja točko za točko s pedantnostjo učenca, ki je vzor multi-kulti. Izrecno je poudarjeno, da je treba priporočilo vključiti v pogajanja o oblikovanju vlade, da bi ga bilo mogoče uresničiti že v naslednjem zakonodajnem obdobju. V koalicijskih pogajanjih se Zeleni ne bodo želeli vrniti v to stanje razprav, ki ga je predstavila Unija sama. Tisti, ki volijo CDU-CSU, volijo levo-zelene.

Videoposnetek https://www.youtube.com/watch?v=b9csPm1y7f0

Vir: UME

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine