Piše: C. R.
Lastnik družbenega omrežja Twitter Elon Musk in njegova nova glavna izvršna direktorica Linda Yaccarino sta v nedeljo napovedala preimenovanje omrežja v X, nov logotip, ki ne bo več temeljil na silhueti ptice, in preoblikovanje poslovnega modela. Nov logotip je danes že prikazan. Omrežje se bo bolj osredotočilo na plačilne storitve in trženje.
Kot je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP sporočil Elon Musk, ki je svojo profilno fotografijo že pred zamenjavo logotipa na spletnih straneh omrežja spremenil v bel simbol črke x na črni podlagi, so se odločili za minimalističen logotip po zgledu umetniškega sloga art deco. Del preobrazbe je tudi poimenovanje objave na omrežju kot x.
Nov logotip so na spletnih straneh omrežja prikazali danes okoli 11. ure po srednjeevropskem času. V naslovu URL spletne strani je medtem še vedno ime Twitter, prav tako je gumb za novo objavo še vedno poimenovan “tvitni”. To in še nekatere druge nejasnosti po navedbah AFP nakazujejo, da postopek preoblikovanja omrežja še poteka.
Razširitev aplikacije za čivkanje
Musk, ki je Twitterjevo krovno družbo poimenoval X Corporation, je že pred časom napovedal, da je cilj njegovega prevzema Twitterja pospešitev ustvarjanja aplikacije X, ki naj bi bila “aplikacija vsega”. Kot navaja AFP, se ime nanaša na podjetje X.com, ki ga je ustanovil leta 1999 in ki je postopoma preraslo v velikana plačilnih storitev PayPal. Aplikacija, ki jo načrtuje Musk, bo po ocenah AFP še vedno delovala kot družbeno omrežje, ki pa bo vključevalo tudi mobilna plačila in pošiljanje sporočil.
Kot je poudarila glavna izvršna direktorica Twitterja Yaccarino, bo X naprednejši od katere koli podobne storitve doslej. “Z močjo umetne inteligence nas bo X povezal na načine, ki si jih šele začenjamo predstavljati,” je tvitnila v nedeljo. X je opredelila kot globalno interaktivno središče, osredotočeno na zvočne in video posnetke, sporočanje ter plačilne storitve.