Piše: L. B.
Veliko nagrado marketinška odličnost 2021, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije, je prejelo podjetje Atlantic Droga Kolinska. Atlantic Droga Kolinska je veliko nagrado prejela za projekt Podpiramo lokalno – Posoška postrv/Argeta. Nagrado je projekt prejel tudi v dveh posameznih kategorijah, to sta Odličnost odgovornega delovanja in marketinška odličnost v izrednih razmerah ter Odličen korak pred drugimi.
Projekt Posoške postrvi se je začel sredi epidemije, ko v ribogojnici Faronika iz Tolmina niso zmogli prodati vseh posoških postrvi. Te je odkupila Atlantic Droga Kolinska in iz lokalnih sestavin, ki jih uporabniki izjemno cenijo, izdelala nov okus Argete. Mercator je poskrbel za ekskluzivno distribucijo in prodajo, skupaj z Atlantic Drogo Kolinsko pa sta se odpovedala dobičku.
V kategoriji Transformacija je nagrado za projekt Odličnost uporabniške izkušnje prejel Telekom Slovenije. V družbi verjamejo, da je odnos do uporabnikov ključen pri vzpostavitvi zvestobe kupcev, za doseg tega pa si nenehno prizadevajo. »Ključni pri tem so digitalna odličnost, zagotavljanje varnosti ter prilagajanje potrebam«, so poudarili pri Telekomu Slovenije.
Družba NLB je s projektom Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke slavila v kategoriji Odličnost marketinške strategije. Brez formalne reorganizacije v družbi jim je namreč uspelo vpeljati kulturo osredotočenost na stranko.