Piše: M. Č.
Sprememba Uredbe o cestnini za uporabo cestnega predora Karavanke, ki jo je včeraj sprejela vlada, je močno razburila slovenske prevoznike. Sekcija za promet pri OZS in Združenje za promet pri GZS podražitvam cestnin odločno nasprotujeta in poudarjata, da ta s panožnima organizacijama ni bila usklajena.
Glede na včeraj sprejeto spremembo Uredbe o cestnini za uporabo cestnega predora Karavanke bodo cestnine od 1. januarja 2025 višje za dobrih 7 odstotkov. Zvišuje se višina cestnine za vozila cestninskega razreda R1, torej vozila do 3.500 kg največje dovoljene mase, ter vse tri cestninske razrede vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg (cestninski razredi R2, R3 in R4).
Predstavniki prevoznikov protestirajo proti napovedanim podražitvam. Ob tem poudarjajo, da so slovenski prevozniki zaradi trenutnih gospodarskih razmer že tako v izjemno težki situaciji, ki marsikatero prevozniško podjetje spravlja na rob preživetja. Zato v Sekciji za promet pri OZS in v Združenju za promet pri GZS dodatne obremenitve označujejo kot popolnoma nesprejemljive. »Vsak cent dodatno obremenjuje slovenske prevoznike in za marsikoga lahko podražitve pomenijo tudi pokop,« ob tem poudarjata predsednik Sekcije za promet pri OZS Peter Pišek in predsednik Združenje za promet pri GZS Milan Slokar.