0.7 C
Ljubljana
nedelja, 22 decembra, 2024

Z Novasolom je turistično oddajanje preprosto

Piše: Lea Kalc Furlanič

Zmotno je prepričanje, da se oddajanje zasebnih nepremičnin splača samo v turističnih krajih. To ne drži. Sodoben obiskovalec namreč vse raje svoje počitnice preživlja na podeželju, na obronkih vasic, v neokrnjeni naravi. Agencija Novasol Slovenija ponuja tudi tovrstne namestitve in lastnikom pomaga upravljati z njimi.

Prazna stanovanjska hiša, neuporabljana počitniška hiša, odslužen senik ali hlev, opuščen dvorec, nedokončana vila, propadajoča kmetija in še marsikaj so nepremičnine, ki lahko kaj hitro zaživijo za turistični namen in lastniku prinesejo ne samo dobička, ampak tudi zadovoljstvo, da jih je rešil pred zobom časa. Treba se je le obrniti na pravega svetovalca, ki ustrezno usmerja, svetuje, kako obnoviti to nepremičnino, njene dodatne vsebine (npr. zgraditi bazen) celo finančno podpre in jo tudi trži. S tovrstnimi storitvami se ukvarja podjetje Novasol oz. predstavnik Novasola v Sloveniji. »Smo najboljši partner pri oddaji zasebnih turističnih namestitev,« poudarjajo v Novasolu.

Slovenija je raznolika turistična destinacija, ki je zadnja leta zlasti za tuje turiste čedalje bolj zanimiva zaradi svoje trajnostne naravnanosti in številnih butičnih doživetij, ki so na kožo pisana tudi zahtevnejšim gostom. Ugodna sredozemska klima in številne možnosti za aktivnosti na prostem pripomorejo k obisku destinacije tudi zunaj glavne turistične sezone. To je velika prednost, ki jo Novasol zna izkoristiti.

Z nadgradnjo turističnih nastanitev, denimo z bazenom, lastniki prek Novasola dosežejo približno 16 tednov zasedenosti in do 18.000 evrov donosa. (Foto: arhiv Novasol Slovenija)

V turistične nepremičnine tudi vlaga

»Smo vodilni evropski ponudnik počitniških hiš in apartmajev. Podjetje letos praznuje 50 let obstoja. V Sloveniji smo od leta 2011,« pojasnjuje direktor Novasola Slovenija Andrej Babnik. Sicer je Novasol mednarodno turistično podjetje s sedežem na Danskem. Ukvarja se izključno s trženjem zasebnih počitniških namestitev v celotnem evropskem prostoru. Novasol danes sodeluje s približno 60.000 ponudniki počitniških hiš in apartmajev po vsej Evropi, vsi izražajo osebno noto vsakega posameznega lastnika. Novasol je usmerjen predvsem v družinski turizem. In kako v Novasolu delujejo, da imajo tak uspeh pri trženju svojih nastanitvenih zmogljivosti?

»Želje naših gostov so različne, odvisne so od njihovih potreb, letnega časa in oblike dopusta. Ponudite jim nekaj več in z našimi 50-letnimi izkušnjami pridobite več rezervacij. Zaradi tega razvijamo vedno nove koncepte, ki so usmerjeni k različnim ciljnim skupinam in pomagajo gostom, da najdejo nastanitev po meri. Več je konceptov, ki so povezani z določeno nastanitveno enoto, bolj jasen je lahko opis enote ter njenih dodatnih vsebin (bazeni, masažni bazeni, družabni prostori, športni rekviziti ipd.),« odgovarja direktor zastopništva Novasola.

Razumevanje potreb gostov in trgov, s katerih prihajajo, je ključnega pomena. »Naši predstavniki so lokalno navzoči v celotnem slovenskem prostoru,« dodaja Babnik, »saj le tako lahko svojim strankam zagotavljamo optimalno in strokovno svetovanje pri ureditvi in optimalnem trženju njihovih namestitev.«

Vlaganja v nastanitveni objekt in njegove vsebine je ključnega pomena pri uspešnem trženju. Novasol prav zato nenehno vlaga v portfelj nepremičnin, ki jih trži. »Na razpolago imamo kar nekaj rešitev, denimo edinstven finančni model financiranja brez obresti s ciljem izboljšave turističnih objektov, pa brezobrestno financiranje (predujmi), tudi zavarovanje nepremičnine in inventarja v času bivanja naših gostov in še kaj,« izpostavlja sogovorec.

Če želijo lastniki izboljšati svojo turistično ponudbo, se lahko obrnejo na Novasolove svetovalce, ki jim bodo pomagali najti pravi koncept za njihovo namestitveno enoto (vilo, apartma ali počitniško hišo). (Foto: arhiv Novasol Slovenija)

Z dodatnimi vsebinami 30 odstotkov več zasedenosti

Novasol ima tudi pripravljen program sofinanciranja dodatnih vsebin nastanitve, s katerimi jo lastnik lahko nadgradi, izboljša, ustvari bolj privlačno in posledično z njo več iztrži. Te dodatne vsebine so različne, od bazena, masažne kadi, fitnesa, sobe za druženje z ustreznimi rekviziti do kakovostnega vrtnega pohištva, otroških igral, miz za namizni tenis ali mrež za odbojko, koles za najem, dovoljeno bivanje hišnim ljubljenčkom in še kaj. »Vsebinsko bogati objekti so na trgu prepoznani ne glede na to, ali gre za obnovljene avtohtone stavbe, klasične ali moderne novogradnje itd. Zaradi svoje ponudbe so veliko bolj zanimivi. Če so klasične nastanitve v povprečju zapolnjene med 10 in14 tednov na leto, nastanitve z dodatnimi vsebinami dosegajo kar za 30 odstotkov boljšo popolnjenost,« pravi direktor Novasola.

Ob tem je še pomembno dodati, da pri Novasolu ponujajo uspešen poslovni model, ki je popolnoma brezplačen za lastnike turističnih nastanitev in jim zagotavlja izplačilo najema namestitve pred prihodom gosta, prav tako pa tudi 100-odstotno izplačilo v primeru odpovedi (znotraj 28 dni do začetka rezervacije). Z lastniki Novasol sklene pogodbe za tekoče leto in leto vnaprej.

O uspešnosti Novasolovega preverjenega poslovnega modela z dolgoletno tradicijo pričajo tudi odlični rezultati. Ponudniki zasebnih turističnih namestitev, ki so vključeni v mrežo Novasol, beležijo v povprečju od 100 pa do 130 dni zasedenosti zmogljivosti na letni ravni in tudi zunaj glavne turistične sezone. Poleg tega imajo sami 25-odstoten popust, če počitnikujejo v kateri koli Novasolovi namestitvi doma ali v tujini.

Pri oddajanju turističnih nastanitev je zelo pomembna tudi zunanjščina enote. (Foto: arhiv Novasol Slovenija)

Prednosti Novasola

Prednost trženja turističnih zmogljivosti prek Novasola je razvejena mreža prodajnih kanalov ter svetovanje pri optimizaciji počitniških objektov in donosnosti poslovanja. Novasol najemodajalcem omogoča učinkovito promocijo prek njihovih spletnih strani, katalogov in drugih kanalov promocije.

Kaj pa odnos do gostov? »V Novasolu si prizadevamo ohraniti oseben in neposreden stik z gosti. Zato se seznanimo z njihovimi željami in potrebami, še preden si izberejo objekt, v katerem želijo preživeti svoje počitnice. Sanjsko počitniško namestitev jim ponudimo skozi vrsto konceptov, ki so plod dolgoletnih izkušenj, znanja in razumevanja potreb in navad gostov. Zato ste z nami vedno korak pred drugimi,« sklene Andrej Babnik in svetuje: »Zakaj bi čakali na rezervacije v zadnjem hipu? Vključite se v mrežo Novasol in si pravočasno zagotovite rezervacije svojih turističnih namestitev. Za več informacij se lahko obrnete na: [email protected] ali na telefonsko številko +386 41 681626. Več informacij pa je dostopnih tudi na www.novasol.com.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine