3.8 C
Ljubljana
četrtek, 19 decembra, 2024

Tajkunovi mediji se ponujajo političnim strankam: Mi imamo medije, vi nam dajte denar

Piše: Domen Mezeg (Nova24tv)

Media24 ima veliko revij, preko 40 različnih tiskanih medijev, med njimi tudi dnevni časopis Svet24, splet je močan, pa tudi za tri radijske postaje tržimo. Dosežemo mlade in stare, po mestih in vaseh, izobražene in ne, dame in gospode …” se v Odlazkovemu imperiju ponujajo političnim strankam.

Spomnimo: Omrežje Martina Odlazka se že dlje časa temeljito pripravlja na zagon medijskega imperija, s katerim namerava levici pomagati priti na oblast na prihodnjih parlamentarnih volitvah, s tem pa si bo kupil imuniteto pred pregonom ter nadaljnje državno financiranje svojih medijev. Februarja letos so Odlazkove hčerinske družbe namreč vzele kredit na banki v vrednosti 5 milijonov evrov za projekt Vevče, kjer se ureja in gradi radiotelevizija. Tam bo poslovna stolpnica, centralizirana bo celotna medijska produkcija.

Kot smo že razkrili, naj bi imel vsak izmed Odlazkovih medijev le še kakšnega posameznega lokalnega novinarja, vse drugo pa bo centralizirano v Vevčah. Stranka, na katero naj bi Odlazek stavil, je po zanesljivih informacijah SD, katere predsednica je evropska poslanka Tanja Fajon. To je po navedbah vira mogoče sklepati iz tega, ker je svetovalec predsednice stranke SD postal nihče drug kot Leo Oblak. Kot smo izvedeli, jo Oblak trenira in pripravlja, vse skupaj pa je usklajeno z Odlazkom. Vodenje superuredništva pa naj bi prevzel dosedanji direktor STA Bojan Veselinovič.

To so ljudje, ki sodelujejo pri ugrabitvi države: Martin Odlazek, Tanja Fajon, Leo Oblak, Bojan Veselinovič in Damir Črnčec (foto: Fotomontaža / Matic Štojs Lomovšek)
Tovrstno medijsko “bildanje” političnih obrazov s strani bogatih omrežij pa znova razgalja šibkost slovenske demokracije, pravilnejši izraz za omenjeno zlorabo medijske moči pa bi bil mediokracija. Politike si namreč z močjo medijev izbirajo tisti, ki na volitvah ne nastopajo, si pa nato poberejo zasluge v obliki poslov in drugih finančnih bonitet. Raziskovalni novinar Bojan Požar pa je tokrat razkril še en ključni element v teh medijsko-političnih igricah. Gre za Simono Škafar, ki očitno opravlja vlogo veznega člena in pomaga pri stikih med Odlazkovimi mediji in tranzicijsko levico.

“Odlazkovi se že pripravljajo na volitve in političnim stranka pošiljajo ponudbe”
Kot je ob tem navedel sam Požar, se “Odlazkovi že pripravljajo na volitve in političnim stranka pošiljajo ponudbe”. Škafarjeva je v svojem sporočilu medijem zapisala: “Leto 2022 je volilno leto. Kar trikrat bomo volivci odšli na volišča. Verjetno ste že v polnem teku oziroma se aktivnosti za novo mandatno obdobje začnejo takoj po volitvah.” Akcija neprestano. Odlazkovi imajo medije, ki jim jih lahko ponudijo na razpolago, da jih uporabijo pri njihovih volilnih kampanjah. In če pravijo, da so mediji moč, je potrebno le prave izbrati.

“Prepričana sem, da boste imeli tudi nekaj oglaševanja, predstavitev in pojavnosti v medijih.” Prav zaradi tega se obračajo nanje. Njihova medijska hiša Media24 ima veliko revij, preko 40 različnih tiskanih medijev, med njimi tudi dnevni časopis Svet24, splet je močan, pa tudi za tri radijske postaje tržijo. Dosežejo mlade in stare, po mestih in vaseh, izobražene in ne, dame in gospode … Skratka vse. V osnovi imajo pripravljene neke klasične oglaševalske pakete, se pa tudi prilagodijo oglaševalcem.

“V vašem primeru je to, ne samo priporočljivo, ampak kar nujno.” Želijo si sodelovanja skupaj z njimi, da bi za svoje kampanje izbrali tudi njihove medije. Prepričana je, da lahko skupaj dosežejo veliko, da lahko predstavijo svoje programe, svoje kandidate in svoje delovanje. “Seveda pa je težko takole preko spleta. Se lahko srečamo na kakšnem informativnem sestanku. Hvala za kakršnokoli povratno informacijo, vse dobro in lep pozdrav.” 

O usodi Primorskih novic, ki so sedaj prav tako del Odlazkovega imperija, si lahko preberete TUKAJ.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine