Piše: Domen Mezeg (Nova24tv)
Že od nastanka portala Necenzurirano opažamo, da veliko reklam objavljajo na Radiu Aktual, Radiu Krka in tudi na Radio 1. Cena objave reklam na teh radiih so zelo visoke. Kot lahko vidimo iz spodnjega priloženega cenika za Radia Aktual, oglaševanje za en mesec, 8-krat na dan po 20 sekund znaša 6.635 evrov. Če znesek pomnožimo z vsemi radijskimi postajami, dobimo vsoto, ki bistveno presega prihodke portala Necenzurirano, ki ga financira medijsko-smetarski koncern tajkuna Martina Odlazka.
Poslovanje izdajateljskega podjetja Providentia, d.o.o., buri duhove. Reklame se objavljajo vsako uro že eno leto in pol. Po njihovem uradnem ceniku gre za vrednost več kot 100 tisoč evrov. Izdajatelj tega portala je Providentia d.o.o. Pri tem je zelo nenavadno, da je podjetje v letu 2020 ustvarilo zgolj 162.994 evrov prihodkov in skoraj enako odhodkov.
Toliko bi po naši oceni moral biti zgolj strošek oglaševanja, kar pomeni, da jim radijske postaje za opravljene storitve ne izdajajo računov ali pa jim dajejo nerazumne popuste. Poleg tega podjetje nima niti enega zaposlenega. Po naših podatkih vsi, ki delajo na omenjenem portalu, poslujejo prek s. p.-ja s pavšalnimi obdavčitvami. Zanimivo je, da ni zaposlen niti direktor, ki je obenem tudi solastnik.
Spomnimo še na to, kako “glupo” je plačevanje davkov za “sveto” trojico necenzuriranih: Primoža Cirmana, Vesno Vuković in Tomaža Modica. Novinarji Necenzuriranega so pred meseci problematizirali nekaj pogodb Urada vlade za komuniciranje (UKOM) z izbranimi zunanjimi ponudniki storitev. Sedanji vodja Ukoma Uroš Urbanija je bil trn v peti tako novinarjem tega medija kot tudi ostalim levim medijem zaradi obskurnega dogajanja okrog Slovenske tiskovne agencije (STA).