Piše: C. R.
V Domu krajanov v Šmarci se začenja predstavitev knjige Alejandra Peña Escluse »Forum São Paulo in kulturna vojna«. Pogovor vodi urednik Demokracije dr. Metod Berlec, gosta pa sta predsednik SDS Janez Janša, ki je h knjigi tudi napisal predgovor, in dr. Andrej Fink, ki je v Buenos Airesu 35 let poučeval mednarodno javno pravo, mednarodne odnose in zgodovino mednarodnih odnosov, danes pa je predavatelj na Katoliškem inštitutu – Fakulteti za pravo in poslovne vede v Ljubljani.
Na predstavitvi knjige južnoameriškega novinarja in politika Alejandra Peña Escluse »Forum São Paulo in kulturna vojna« bodo razpravljajo o perečih vprašanjih našega časa, ki jih vsiljuje sodobni kulturni marksizem, po katerem je treba uničiti zasebno lastnino, družino, narod, vero, šolstvo, zlasti pa samostojno mislečega državljana.
Gre za dogodek v okviru Demokracija Magazin Toura oziroma Vseslovenske turneje Založbe Nova obzorja, na kateri ta v različnih slovenskih krajih predstavlja knjige, ki jih je nedavno izdala. Tokratni pogovorni večer je nastal v sodelovanju z Društvom Demos na Kamniškem, tednikom Demokracija in Društvom sv. Jakoba.
—
18.50 Kako se zoperstaviti kulturnemu marksizmu? Janša pravi, da knjiga ponuja odgovor, v njej je vse pojasnjeno in dokumentirano. Nevarnost moraš najprej poznati, poudarja, “vsi imamo družine in jih moramo znati zaščititi”. “Knjiga je kratka, jasna, sintetična in pove bistveno,” se strinja Fink, “vsa področja so lepo obdelana”.
18.45 Po Finkovih besedah je bilo v prejšnjem sistemu polno reform in kongresov, sam je to opazoval iz tujine. O današnjih napovedanih reformah pravi, da gre za mešanje megle … V tej “brozgi” se veliko dogaja, v resnici pa se nič ne dogaja, dodaja.
18.40 “V Sloveniji smo v prejšnji vladi to malo omejili, zdaj pa se razrašča naprej,” opozarja Janša.
18.37 Janša spregovori tudi o zbirokratizirani Evropski uniji, ki je idealna za širjenje kulturnega marksizma, zlasti prek nevladnih organizacij in civilne družbe.
18.35 Zahodna civilizacija temelji na desetih božjih zapovedih, vsi pravni redi držav temeljijo na teh izhodiščih … “Kulturnemu marsksizmu v Sloveniji ni bilo treba šele zasedati institucij, te so bile že prej zasedene s klasičnim marksizmom,” izpostavlja Janša.
18.30 V številnih aktih oziroma listinah Evropske unije je polno tega (op. a.: kulturnega marskizma), vsiljuje se tudi afriškim državam, opozarja Janša. Teh nevarnosti je veliko.
18.25 Metod Berlec zastavi vprašanje o aktualnem stanju v Sloveniji, ki ima že 10 mesecev vlado Roberta Goloba. Janša izpostavi ukinitev Muzeja slovenske osamosvojitve, ki veliko pove. Stranka Levice je stranka profesorjev in študentov, ki prihajajo iz univerz. “Mislim, da se ne bo dobro izšlo,” pravi Janša in dodaja, da z nekaterimi stvarmi pa so uspeli.
18.15 S kulturno hegemonijo in pohodom skozi institucije se torej prevzame oblast; pri nas pa so po osamosvojitvi – kar zadeva kulturo v najširšem – komunisti že bili na oblasti. Obvladovali so medije, institucije, pisateljska združenja …
18.05 Dr. Andrej Fink, poznavalec Gramscija, poudari, da je bistvo vsega priti do oblasti. Prej se je to dogajalo s krvavimi, nasilnimi revolucijami; leta 1945 je nova oblast v Jugoslaviji oziroma Sloveniji radikalno presekala z vsem. Danes gre za obratno smer; ugotovili so, da je treba najprej spremeniti kulturo, “dušo” oziroma “srce”, vrednote – potem imaš človeka v šahu, ga lahko nadzoruješ in obvladuješ, razlaga Fink in nadaljuje z opisom Gramscija, italijanskega marksista.
18.00 Nekatere ideje se zdijo utopične, neverjetne. Tudi v Latinski Ameriki so po padcu SZ pričakovali, da bo komunizem padel, pa še ni, nasprotno, nadaljuje Janša. “Ta infiltracija je prišla zelo daleč, predvsem zato, ker se ljudje ne zavedajo, kaj se dogaja.”
17.55 Janša nadaljuje z opisom dogajanja v Latinski Ameriki: ljudje iz Foruma Sao Paulo obvadujejo ljudi iz 15 držav, kar je več kot je prebivalcev EU. Pljusknilo pa je tudi v Evropo; Podemos v Španiji in Levica v Sloveniji – obe stranki sta v vladnih koalicijah, ki sprejemata nore ukrepe (posvojitve otrok v istospolne zveze, na primer).
17.50 Ko je klasični marksizem prišel na oblast v SZ, so evropski teoretiki, med njimi Gramsci, potovali tja in opazovali dogajanje. Gramsci je ugotovil, da je potrebna neverjetna količina nasilja, da se ljudi spravi v “ta raj na zemlji”, zato so potrebne mehkejše metode. In tako so se spravili na prej omenjene temelje, in sicer v institucijah, “ki ustvarjajo zavest”.
17.45 Pojem klasični marksizem poznamo, saj smo ga živeli v prejšnji državi. Veliko je bilo lepih besed o stanju takrat, manj pa govora o bistvu marksizma, pravi Janša. Za to, da se zgradi brezrazredno družbo (komunistični raj), je treba najprej uničiti staro, za to pa je treba razgraditi pet njenih temeljev: družino, narod, vero, zasebno lastnino in zasebno šolstvo. Knjiga opisuje način, kako se to stori.
17.40 Janez Janša je v knjigi videl veliko opisov stvari, ki jih doživljamo tudi mi, pa jih ne znamo poimenovati. Kdor je še ni prebral, mu jo toplo priporoča. Opis dogajanja v Latinski Ameriki velja tudi za Evropo, med drugim, in “treba je razumeti, za kaj gre”.
17.35 Metod Berlec je za uvod spregovoril nekaj besed o avtorju knjige in pozdravil gosta, Janeza Janšo in dr. Andreja Finka.
Posnetek pogovora si lahko ogledate tukaj: