0.4 C
Ljubljana
ponedeljek, 23 decembra, 2024

Janja Božič Marolt s pomočjo RTV Slovenija promovira Aleksandra Čeferina in sporoča, da se “kulovcem” izteka čas!

Piše: Luka Perš (Nova24tv)

Direktorica Mediane Janja Božič Marolt se vedno bolj izkazuje kot goreča politična navijačica Aleksandra Čeferina. Z Mediano že več mesecev pripravlja ankete, kjer Čeferina predstavlja za bodočega političnega poglavarja levice. Maroltova že napoveduje t. i. politično smrt sedanjim levim parlamentarnim strankam in da bo nova Čeferinova stranka pobrala glasove obstoječim akterjem na levem političnem polu. “To je zanimiv fenomen, ker ga ljudje ne poznajo iz politike, ampak v zadnjem času predvsem iz športa. V medijih je bil prisoten s svojimi uspehi, ugledom, mednarodno pojavnostjo. In to je tisto, kar daje in vliva ljudem upanje, da bi lahko bil prava oseba,” je dejala Božič Maroltova. 

Slovenija se spopada z najhujšo zdravstveno krizo v času svojega obstoja. Ne glede na to, da bi morala biti zdravje in varnost državljanov na prvem mestu, slovenski mediji ravnajo po svoje. Ni nobena skrivnost, da za večinske medije v Sloveniji predstavlja nočno moro, če na oblast pride pomladna-konservativna opcija. Tako smo že od leta 2008 priča medijskim projektom t. i. strank “novih obrazov.” Na tak način sta v preteklosti zrasli Pozitivna Slovenija ljubljanskega župana Zorana Jankovića in takratna Stranka Mira Cerarja. Tokrat dominantni mediji stavijo na predsednika Uefe, Aleksandra Čeferina.

Ne glede na to, da je Čeferin večkrat javno zavrnil vstop v slovensko politiko, češ da ga to ne zanima, indici iz preteklosti kažejo popolnoma drugačno sliko. V preteklosti je namreč tudi sam Janković večkrat trdil, da ga notranja politika ne zanima. To je veljalo vse do znamenitega obiska petindvajseterice pod vodstvom nekdanjega predsednika države Milana Kučana na ljubljanskem Magistratu. Čeferin je bil leta 2019 izvoljen za drugi mandat predsednika Uefe, ta mu poteče leta 2023. Centri moči tranzicijske levice si močno želijo, da bi bil prav Čeferin osrednji izzivalec v bitki za prevzem oblasti že na naslednjih parlamentarnih volitvah.

Časnik Ekipa povzema besede Janje Božič Marolt, ki jih je za Čeferina povedala v oddaji Studio City. (Foto: Posnetek zaslona- Ekipa)

Janja Božič Marolt predsednika Uefe primerjala z Messijem!
Piljenje lika Aleksandra Čeferina so tudi tokrat povzeli večinski mediji v lasti tranzicijskih tajkunov in agencija za merjenje javnega mnenja Mediana. Večkrat so ga predstavili, kot človeka, ki ima odprta vrata do vseh najpomembnejših političnih in gospodarskih funkcij. Poleg medijske kampanje za lik Aleksandra Čeferina, za krepitev njegove javno mnenjske podobe skrbi direktorica Mediane, Janja Božič Marolt. S subtilnimi tehnikami prepričuje slovenske državljane v smislu, da je nekdanji predsednik Nogometne zveze Slovenije, edina rešitev za prihodnost Slovenije. Že konec decembra 2020 je Mediana izmerila visok odstotek anketirancev, ki menijo, da je Čeferin idealen predsednik slovenske vlade.

Poleg Čeferina so prisotni še priimki sedanjih članov levih opozicijskih strank. Maroltova se pri tem ni ustavila, saj je navdušenje nad Čeferinom izrazila v oddaji Studio City na javni televiziji. Za Čeferina je februarja 2021 dejala, da gre za očitno težko pričakovanega “velikega voditelja.” Po njenih besedah so ga anketiranci ocenjevali z visokimi ocenami. “Ne, mogoče pa Messi nemara. Skratka, 60 odstotkov Čeferina ocenjuje z visoko petico in 20 odstotkov s štirico kot potencialnega mandatarja,” je Maroltova razlagala v oddaji Studio City.

Morebitna nova Čeferinova stranka bo odpihnila sedanje leve opozicijske stranke. (Foto: STA)

Nova Čeferinova stranka bo poskrbela za prečiščenje levega političnega prostora
Dobra dva meseca kasneje nič ne kaže na to, da bi Maroltova prenehala tlakovati pot morebitni novi stranki na levici z Aleksandrom Čeferinom na čelu. Za RTV Slovenija je povedala, da stranka s Čeferinom kot mandatarjem, beleži več kot 30 odstotno javno podporo. “V medijih je bil prisoten s svojimi uspehi, ugledom, mednarodno pojavnostjo. In to je tisto, kar daje in vliva ljudem upanje, da bi lahko bil prava oseba,” ga je s “sladkimi” besedami opisala Maroltova.

Centri moči tranzicijske levice niso obžalovali, ko so na smetišče zgodovine odhajali LDS, Zares in Verjamem. Vse bolj kaže, da bodo SAB, LMŠ, SD in Levica delili v primeru vstopa Čeferina na slovenski politični parket podobno usodo. To je napovedal že ekonomist Jože Pavlič Damijan, ko je v novi platformi prihajajočih strank napovedal Čeferina, kuharsko mojstrico Ano Roš in predsednika Računskega sodišča Tomaža Vesela. Na prihajajočo konkurenco “novih obrazov” se je v intervjuju za Delo odzval vodja poslanske skupine SD Matjaž Han in povedal, da gre za več letne politične projekte v režiji Gregorja Golobiča.

Enako opozarja Maroltova. Nova stranka Aleksandra Čeferina levemu političnemu polu ne bi prinesla dodatne koristi v boju proti največji vladni stranki SDS. Zato ne vidi, da bi:  “potekalo tekmovanje leve sredine proti Janezu Janši in SDS-u, ampak bi to pomenilo tekmo levi sredini.” Prav s pojavom močne osebnosti kot je Čeferin “bi s pojavom takšne močne osebnosti posledice občutili vsi na levi sredini,” dodaja Maroltova.

Sloveniji se v letu 2022 obeta super volilno leto. Na voliščih po državi bomo zbirali poslance, predsednika države, župane, občinske svetnike in pripadnike krajevnih skupnosti. V državi imamo več kot 50 registriranih političnih strank. Večina od njih nima množičnega dostopa do medijev, da bi lahko širili svoje ideje.

V preteklem desetletju se je izkazalo, da so prav stranke novih obrazov najbolj problematične. Misel, da je treba “stari” politični razred  zamenjati z “novim” je padla v vodo. To so s svojimi dejanji potrdili Alenka Bratušek, Miro Cerar in Marjan Šarec. Kljub temu, da so imeli medijski mir, so vsi trije mandat končali predčasno. Le zato, da so ponovno pripravili prostor novemu obrazu. Ali bo to morda Aleksander Čeferin?

Celotno oddajo si lahko ogledate TUKAJ.

PODPRITE DEMOKRACIJO!

Drage bralke, dragi bralci, donirajte Demokraciji in podprite pluralnost slovenskega medijskega prostora!

Sorodne vsebine