Piše: I.K. (Nova24TV.si)
Ministrstvo za digitalizacijo se ukvarja z vsem drugim, samo z digitalizacijo ne. Namesto, da bi skrbelo za digitalni prehod in implementacijo umetne inteligence v javno upravo in druge pore našega življenja se ukvarja izključno z levimi ideološkimi temami na čelu z zloglasnim “sovražnim govorom”, ki dejansko nima nobene veze z digitalizacijo.
Ministrstvo za digitalno preobrazbo namreč s partnerji začenja kampanjo proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu, poroča STA. Kampanja se imenuje Mesec boja proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu, kot pravijo na ministrstvu, pa je njen namen “mlade, šolnike in starše ozaveščati o varnem in odgovornem vedenju na spletu ter kako se odzvati v primerih spletnega nasilja, so predstavili na novinarski konferenci.”
Sodeluje tudi Akos
V okviru enomesečne kampanje ministrstva za digitalno preobrazbo, ki bo trajala od sredine marca do sredine aprila, bodo organizirali tudi več okroglih miz po vsej Sloveniji. Kampanji se med drugim pridružuje tudi Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS (Akos), kjer poudarjajo, da lahko uredniško oblikovane vsebine pogosto predstavljajo zgled celotni družbi glede stopnje tolerance do takšnega govora. Zato izpostavljajo odgovornost medijev pri ustvarjanju lastnega programa.
Povsem ideološki projekt
Kaj specifično ima to z digitalizacijo, razen to, da so spletni mediji konzumirani v digitalni obliki? Prav nič. Gre še za en pomožni projekt v skupnem globalnemu projektu leve oblasti s katero bi rada zatirala svobodo govora, kjer se bo grešnega kozla za t. i. “spletno nasilje” iskalo predvsem v politično disidentskih medijih, ne bo pa se naslavljalo vprašanj, zakaj se otroci zares obnašajo neprimerno tako na spletu kot v resničnem življenju – konec koncev je spletno “nasilje” (če ga lahko tako imenujemo) le manifestacija resničnih deviantnih ravnanj na šolskem dvorišču, skupni imenovalec obeh pa je permisivna vzgoja, razpad družinskih vrednot in država, ki se obnaša kot hudodelska združba, namesto kot vzgled.
Da le nekaj delajo…
Poleg ideološke motivacije, se ministrstvo takšnih ad hoc projektov, ki bolj sodijo v mileje kakšne nevladne organizacije, loteva predvsem zato, da ima kaj za početi, saj se s svojim osnovnim poslanstvom (digitalizacijo uprave in državljanov) ne ukvarja. Zato razni neumni projekti tipa “čiščenje digitalnih odpadkov”, nakupi 13 tisoč prenosnikov s katerimi ne vedo kaj bi si počeli (razdelili so jih le 39!), in delavnice za mlade o tem, kaj so lažne novice (seveda, bi jih o tem učili politično imenovani “strokovnjaki?!) Ministrstvo pač mora nekako pokriti dejstvo, da ne počne nič takega, kar bi bilo v opisu njegovih delovnih prioritet.
Kljub nedelu pa velja ministrica za digitalno preobrazbo Emilija Stojmenova Duh za najbolj “zapravljivo” je ministrica za digitalno preobrazbo – kot poroča portal preverjeno.si je s službeno kartico v manj kot desetih mesecih zapravila več kot 10 tisoč evrov – se pravi približno 1000 evrov na mesec – kar pomeni, da bi moral povprečen delodajalec za delavca plačati 1600 bruto, da bi mu lahko izplačal takšen znesek. Še dobro, da zaenkrat ni “sovražni govor”, da o tem poročamo.
Pomenljivo je, da v tej farsi sodeluje tudi Akos – taisti Akos, ki gleda stran, ko si je medijsko-smetarski tajkun Martin Odlazek dobesedno podredil velik del medijske krajine v Sloveniji. Nedovoljene koncentracije niso tako pomembne kot moraliziranje o spletnem nasilju in sovražnemu govoru.
Spomnimo še, da po Parsifalovi anketi kar 67,8 odstotka anketirancev meni, da so zahteve po odstopu ministrice Emilije Stojmenove Duh upravičene.